دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

جشنواره « فصل نو، فصل نشاط » برگزار می شود / فرصت ارسال آثار تا 29 دی ماه امسال
 
به همت اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دفتر انجمن های علمی:

جشنواره « فصل نو، فصل نشاط » برگزار می شود / فرصت ارسال آثار تا 29 دی ماه امسال

اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز طی اطلاعیه ای از برگزاری جشنواره « فصل نو، فصل نشاط »، به همت اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دفتر انجمن های علمی خبر داد و فرصت ارسال آثار برای شركت در این جشنواره را تا 29 دی ماه امسال اعلام كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از اطلاعیه اداره تعالی فرهنگی دانشگاه، این جشنواره در چند محور « پژوهش، ایده برتر و ایده كارآفرینی برتر، فعالیت علمی و مسابقه علمی » و براساس شرایط اعلام شده، برگزار می شود.

این گزارش حاكیست كه در بخش " پژوهش "، طرح پژوهشی كاربردی بصورت گروهی و با همراهی یكی از اساتید تهیه شده باشد، در بخش " ایده برتر و ایده كارآفرینی برتر "، ایده ها باید مشاركتی، كاربردی و خلاقانه باشد، برپایه اهداف و رسالت دانشگاه طراحی شود و دارای پشتوانه اجرایی باشد.

براساس این گزارش، در بخش " فعالیت علمی "، انجمن های علمی می توانند بهترین و خلاقانه ترین فعالیت خود را انتخاب و ارسال نمایند كه ویژگی هایی همچون « بیشترین مشاركت دانشجویان و اساتید را داشته باشد و از مشاركت حداكثری بهره برده باشد، جنبه كاربردی داشته باشد و منجر به نفع عمومی شود، در راستای كمك رسانی به اقشار محروم جامعه باشد، و مشاركت بیرون دانشگاهی » را داشته باشد.

این گزارش می افزاید: بخش مسابقه علمی جشنواره، شامل " بهترین و خلاقانه ترین مسابقه علمی كه قابلیت اجرایی داشته و بیشترین درصد مشاركت اساتید و دانشجویان را به همراه داشته باشد" است.

اداره تعالی فرهنگی دانشگاه در اطلاعیه خود تاكید كرد كه تمامی دانشجویان می توانند در قالب تشكیل گروه و با هماهنگی دبیر انجمن علمی رشته تخصصی و یا انجمن های علمی رشته های مرتبط در این جشنواره شركت نمایند و انجمن های علمی، در گروه های سه تا پنج نفره آثار خود را در قالب محورهای جشنواره، حداكثر تا تاریخ 29 دی ماه امسال (1400) به امور فرهنگی دفتر انجمن های علمی ارسال كنند.

این اطلاعیه، با اشاره به اینكه داوری بخش های جشنواره با همكاری اساتید رشته تخصصی هر انجمن انجام خواهد شد، تاریخ معرفی و تقدیر از منتخبان هر بخش از جشنواره، را ششم بهمن ماه امسال مشخص كرد.

همچنین براساس این اطلاعیه، مقرر شده كه از انجمن فعال در جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه و اعضای گروه تقدیر بعمل آید، و به گروه برگزیدگان در هر محور به ازای هر نفر كارت هدیه سه میلیون ریالی، اهداء شود.

انتهای پیام/



تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۱:۲۲ - ۲۸/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۱