دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شركت دانش بنیان تجهیز الكترونیك اكسون در ششمین نمایشگاه بین المللی
 
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از پارك علم و فناوری البرز، شركت دانش بنیان تجهیز الكترونیك اكسون درششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی كه همزمان با نهمین نمایشگاه ایران ساخت و هفته پژوهش ملی برگزار شد، یك محصول جدید (كاور زن كفش) توسط شركت دانش ...
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از پارك علم و فناوری البرز، شركت دانش بنیان تجهیز الكترونیك اكسون درششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی كه همزمان با نهمین نمایشگاه ایران ساخت و هفته پژوهش ملی برگزار شد، یك محصول جدید (كاور زن كفش) توسط شركت دانش بنیان ارائه كرد كه مورد نیاز مراكز درمانی و بیمارستانی، آزمایشگاه ها، داروخانه ها است.

مهندس حسن فدوی با اعلام این خبر گفت: تجهیزات پزشكی Exon یك شركت دانش بنیان است كه از تیمی از متخصصان در زمینه الكترونیك، مهندسی پزشكی، مكانیك، طراحی صنعتی، MBA ، فیزیوتراپی و گروه مشاوره پزشكی تشكیل شده است كه تجهیزات و دستگاه هایی را در زمینه های آرایشی (پلاسمایی ، كربوكسیتراپی ، RF) ، فیزیوتراپی (Tecar ، موج شوك، لیزر پرقدرت) و سایر پروژه های تحقیقاتی (Hifo Nom Tumor Cancer Therapy) تولید می كند.

مدیرعامل شركت دانش بنیان تجهیز الكترونیك (اكسون) با اشاره به محصول ارائه شده گفت: این محصول حاصل تلاش فناوران و متخصصان شركت اكسون است و با توجه به كیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به مشابه خارجی با استقبال بازدیدكنندگان و دست اندركاران تجهیزات بیمارستانی مواجه شد.

مهندس فدوی افزود: تجربه فناوران این شركت در زمینه طراحی و ساخت این امكان را به متخصصان شركت داده است تا تجهیزات و دستگاه های باكیفیت و قیمت پایین تری نسبت به رقبا تولید كنیم. كه خوشبختانه این محصولات شركت در هم در بازار ایران و سایر كشورها نیز به فروش می رسد.

گفتنی است اخیراً شركت اكسون مستقر در پارك علم و فناوری البرزجهاد دانشگاهی، در نمایشگاه MEDICA 2021 در شهر دوسلدورف كشور آلمان شركت كرد و محصولات خود را در معرض دید شركت كنندگان قرارداد. در این نمایشگاه دستگاه های تكارتراپی، دستگاه شاك ویو تراپی، دستگاه لیزر فیزیوتراپی در حوزه توان بخشی و دستگاه پلاسما تراپی در حوزه پوست و مو و همچنین دستگاه كاور زن حرارتی كفش در حوزه تجهیزات بیمارستانی در معرض نمایش قرار داده شد كه با استقبال طرف های خارجی بویژه آلمانی مواجه شد.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۲۱:۴۴ - ۲۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۸