دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دستگاههای اجرایی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا كنند
 
محمود زرین جویی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان خواستار اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران توسط دستگاههای اجرایی شد.
دستگاههای اجرایی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا كنند

به گزارش ایثار ""واحد لرستان"" جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور صبح امروز بیست و هفتم آذرماه در استانداری لرستان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.
محمود زرین جویی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این جلسه با اشاره به ثبت بیش از 2000 درخواست از ایثارگران در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت دولت به لرستان گفت: 80% درخواستها مربوط به اشتغال و بیكاری جامعه هدف بوده است.
وی گفت: هم اكنون 3000 نیروی قراردادی، حجمی و شركتی در دستگاههای اجرایی مشغول كار هستند كه تاكنون تبدیل وضعیت نشده اند.
زرین جویی ضمن اشاره به اعتراضات ایثارگران در خصوص وضعیت اشتغال و بیكاری خواستار اجرای ماده 21 و اعمال سهمیه حداقل 25% استخدام ایثارگران شد.
در ادامه نیز در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان از جمله ساخت دیواره ساحلی گلزار معمولان، تكمیل بخش هتلینگ مجتمع توانبخشی ایثار لرستان نیز تصمیماتی اتخاذ شد.
همچنین در خصوص تبدیل بخش درمانی مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثار لرستان به بیمارستان جانبازان مقرر شد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشكی طرح آن آماده و برای اخذ مجوزهای لازم و نیر اعتباز مورد نیاز اقدامات لازم انجام گیرد.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۳:۲۳ - ۲۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۶