دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جلسات حضوری طرح « اندیشه تمدن ساز » ویژه استادان و اعضای هیات علمی، آغاز شد
 
با همكاری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

برگزاری جلسات حضوری طرح « اندیشه تمدن ساز » ویژه استادان و اعضای هیات علمی، آغاز شد

اولین نشست از سلسله جلسات حضوری " طرح اندیشه تمدن ساز " ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه، بمناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در دفتر هم اندیشی استادان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حمید عبداللهی مدیر اجرایی دفتر هم اندیشی و طرح اندیشه تمدن ساز در دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، درباره این نشست ها كه با استقبال اعضای هیات علمی روبه رو شده است، گفت: مرحله اول طرح با موضوع " ایمان و توحید " با حضور 60 نفر از اساتید دانشگاه در گروه های مشخص طبق شیوه نامه اجرایی طرح اندیشه تمدن ساز برگزار شد .

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، هر كلاس شامل چهار عضو بهمراه یك مربی می باشد كه در روزهای شنبه الی چهارشنبه هر هفته در ساعات مشخص و براساس ابلاغیه اعضاء، بطور منظم در دفتر هم اندیشی برگزار می شود.

عبداللهی تصریح كرد: مجموع جلسات این طرح، 28 جلسه است كه در بخش اول، 13 جلسه مبتنی بر دو درسنامه " ایمان و توحید " است و تا پایان سال به اتمام می رسد و بخش دوم، مبتنی بر دو درسنامه " نبوت و ولایت " است كه در نیمه اول سال 1401 برگزار خواهد شد .

لازم به ذكر است، كلاس های استادان مستقر در مركز آموزشی درمانی روانپزشكی رازی، به دلیل بعد مسافت طولانی بین دانشگاه و مركز رازی، در همان مركز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نوراللهی - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۲:۴۹ - ۲۹/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹