دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی برگزار می شود
 
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی مسئول دبیرخانه طرح ...
طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی برگزار می شودبه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی مسئول دبیرخانه طرح اندیشه تمدن ساز تهران و مشاركت استادان برگزار شد.

جلیلی در ابتدای این مراسم، به بیان جزئیات این طرح و نحوه برگزاری آن در قالب گروه های سه الی پنج نفره و با فعالیت اعضاء به صورت مباحثه محور پرداخت و افزود: هر گروه یك مربی دارد كه نقش آن هدایتگر، ناظر و جهت دهی مباحث اعضا بوده و این اعضای هرگروه هستند كه هر بخش از مطالب را ارائه می دهند و با هم به مباحثه می پردازند.

وی از جمله نكات حائز اهمیت در این طرح را نوع نگارش بسیار غنی و پرمحتوای كتاب طرح اندیشه تمدن ساز دانست و ابراز امیدواری كرد كه این طرح، از جمله طرح های جذابی است كه از نظر محتوایی مورد استقبال گسترده استادان قرار بگیرد.

جلیلی گفت: با توجه به سبك خاص نگارش كتاب، پیشنهاد می شود اعضای هیات علمی از فایل های صوتی این كتاب كه مجموعه سخنرانی های رهبر معظم انقلاب است، بهره ببرند.

وی افزود: در این طرح مقرر شده است كه هریك از استادان برای هر جلسه دو ساعت مطالعه در نظر بگیرند كه یك ساعت آن خارج از كلاس است و یك ساعت دیگر هم در كلاس به مباحثه خواهند پرداخت.

پس از این جلسه، اعضای هیات علمی حاضر، به گروه های چهار نفره تقسیم شدند و برنامه كلاسی گروه ها به اعضا ابلاغ شد.

در پایان نشست نیز اعضای هیات علمی پرسش هایی از نحوه روند برگزاری جلسات و سرفصل ها پرسیدند و حجت الاسلام والمسلمین جلیلی و حمید عبداللهی دبیر اجرایی دفتر هم اندیشی پاسخگوی سئوال های استادان بودند.

دوره اول این طرح دارای چهار بخش و 28 جلسه خواهد بود، كلاس ها به صورت حضوری و در دفتر هم اندیشی استادان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار خواهد شد و جهت رعایت حال استادان مستقر در مركز روانپزشكی رازی و به دلیل بعد مسافت طولانی، كلاس های این استادان در مركز رازی برگزار خواهد شد.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۱۷:۱۱ - ۲۸/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۵