دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

هنرستان استثنایی مسعودیان در قم افتتاح شد
 
قم- ایرنا- مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم گفت: هنرستان استثنایی خیرساز محمدعلی مسعودیان كه با مشاركت دولت و خیران در سه طبقه بنا شده است، در منطقه خاكفرج قم افتتاح شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
هنرستان استثنایی مسعودیان در قم افتتاح شد قم- ایرنا- مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم گفت: هنرستان استثنایی خیرساز محمدعلی مسعودیان كه با مشاركت دولت و خیران در سه طبقه بنا شده است، در منطقه خاكفرج قم افتتاح شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

محسن پورگلیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مجموعه با مساحت یك هزار و 550 مترمربع و با زیربنای یك هزار و 900 مترمربع شامل 12 فضای آموزشی و 9 فضای اداری و كمك آموزشی است.

وی با بیان این كه كارگاه، آزمایشگاه، كتابخانه، نمازخانه و سالن اجتماعات از جمله فضاهای احداث شده در این مدرسه است، اضافه كرد: این واحد آموزشی به همت خانواده خیرساز مسعودیان و مشاركت اداره كل نوسازی و با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است.

وی ادامه داد: در ساخت مدرسه خیرساز مسعودیان، 8 میلیارد تومان از سوی دولت و یك میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از سوی خیر هزینه شده است.

پورگلیان همچنین با اشاره به كلنگ زنی بزرگ ترین مجتمع استثنایی قم در منطقه پردیسان، گفت: این زمین به مساحت 2 هزار و 350 مترمربع و زیربنای حدود یك هزار و 580 مترمربع و شامل 12 كلاس درس و 2 كارگاه و آزمایشگاه و 13 فضای جانبی در 2 طبقه توسط خیر مدرسه ساز حاجیه خانم مسعودیان همسر حاج محمدعلی مسعودیان احداث خواهد شد.

وی افزود: این مجتمع آموزشی شامل چهار مدرسه، یك سالن و یك مركز توانبخشی خواهد بود و برای خرید تجهیزات توانبخشی دانش آموزان اعتباری بالغ 2 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

تاكنون 133 مدرسه خیرساز در استان قم احداث شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

برچسب ها
- اداره كل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان قم
- قم
- اداره كل آموزش و پرورش قم
- وزارت آموزش و پرورش
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۳۶ - ۰۱/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۶