دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اهدای 90 ویلچر به معلولان فارس توسط بنیاد بركت
 
طی مراسمی، تعداد 90 دستگاه ویلچر توسط بنیاد بركت، به افراد دارای معلولیت زیر 18 سال بهزیستی فارس اهدا شد.
اهدای 90 ویلچر به معلولان فارس توسط بنیاد بركت سه شنبه 30 آذر طی مراسمی با حضور مسئولان، 90 دستگاه ویلچر اهدایی بنیاد بركت، به معلولان جسمی حركتی زیر 18 سال تحت پوشش بهزیستی فارس اهداء شد.

مدیركل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: از مهمترین اهداف توانبخشی، مشاركت فعال افراد دارای معلولیت در جامعه است. استان فارس با تعدادی بالغ بر 150 هزار نفر معلول؛ حوزه گسترده ای از جامعه افراد دارای معلولیت را در بر می گیرد كه نیازهای ایشان به صورت مستمر در حال پیگیری است.

محمدصادق كشفی نژاد افزود: تاكنون كارهای قابل تقدیری توسط بنیاد بركت برای فرزندان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس انجام شده است، و بنیاد در مسیر توانمندسازی توانخواهان ما كوشیده است.

او عنوان كرد: استان فارس به عنوان بزرگترین استان كشور، عمده جمعیت عشایر استان را نیز در بر می گیرد و پوشش معلولین در این بخش نیز بسیار مهم و مد نظر است.

مدیركل بهزیستی فارس اظهار كرد: پس از درمان ، سهولت تردد، افزایش توانمندی ها، مسكن و استفاده از ظرفیت های شغلی جامعه هدف اولویت های بهزیستی فارس است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم است یك دستگاه ویلچر به صورت نمادین به خانواده تحت پوشش دارای دو عضو معلول اهدا شد و اعضای این خانواده مشكلات خود را با مدیركل بهزیستی فارس و مسئولین بنیاد بركت مطرح كردند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۲۶ - ۳۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸