دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اهدای 90 دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت در فارس
 
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد صادق كشفی نژا در آیین اهدای 90 دستگاه ویلچر به معلولان استان فارس، گفت: از مهمترین اهداف توانبخشی، مشاركت فعال افراد دارای معلولیت در جامعه است. استان فارس با تعدادی بالغ بر 150 هزار نفر معلول؛ حوزه گسترده ای از جامعه افراد دارای معلولیت را در بر می گیرد،كه نیازهای ایشان به صورت مستمر در حال پیگیری است.

وی افزود: تاكنون كارهای قابل تقدیری توسط بنیاد بركت برای فرزندان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس انجام شده است، وبنیاد  در مسیر توانمندسازی توانخواهان ما كوشیده است.  

مدیركل بهزیستی فارس بیان كرد: استان فارس به عنوان بزرگترین استان كشور، عمده جمعیت عشایر استان را نیز در بر می گیرد و پوشش معلولین در این بخش نیز بسیار مهم و مد نظر است.

وی اظهار داشت: پس از درمان ، سهولت تردد، افزایش توانمندی ها ،مسكن و استفاده از ظرفیت های شغلی جامعه هدف اولویت های بهزیستی فارس است.

گفتنی است در پایان این نشست است یك دستگاه ویلچر به صورت نمادین به خانواده تحت پوشش دارای دو عضو معلول اهدا شد و اعضای این خانواده مشكلات خود را با مدیركل بهزیستی فارس و مسئولین بنیاد بركت مطرح كردند.

انتهای پیام/م
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۵:۴۱ - ۳۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳