دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

تحریم ها و تورم فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوار وارد كرده است
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیر و تركش تحریم ها، گرانی و تورم فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوارجامعه ما وارد كرده است.
تحریم ها و تورم فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوار وارد كرده است دكتر فاطمه مقصودی در گفت وگو با ایسنا با تسلیت ایام فاطمیه اظهار كرد: بانوان به دلیل اینكه محور عاطفه هستند در جامعه تاثیرگذارند و هرجا هر جریان تاریخی رخ داده زنان نقش اساسی داشتند و در جریان انقلاب اسلامی زنان نقش بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: در موارد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی زنان جامعه ما كمك كردند و یاری رسان بودند و می توانند تاثیرگذاری بسیار خوبی در جامعه داشته باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: قشر عظیمی از زنان جامعه تحصیل كرده هستند و می توانند در فرهنگ سازی، برندسازی و برندینگ كردن انقلاب اسلامی و شعائر اسلامی مثممرثمر باشند.

مقصودی عنوان كرد: زنانی در بخش اقتصاد جامعه در حال فعالیت هستند و توانمندی های خوبی در رونق تولید در شهرستان ها و مركز لرستان دارند كه باید آنان را حمایت كنیم و از توان آنان در جامعه بهره ببریم.

وی گفت: بخشی از این زنان بدسرپرست و بی سرپرست هستند كه باید توانمندسازی و حمایت شوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی جامعه، حمایت نهادهای حمایتی از این افراد جوابگو نیست.

مقصودی با تاكید براینكه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و این تیر و تركش تحریم ها، گرانی و تورم فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوارجامعه ما وارد كرده است، تصریح كرد: امیدواریم در راستای توانمندی زنان جامعه تلاش كنیم و از معاونت بانوان ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی كمك های خوبی در راستای حمایت و توانمندی این قشر دریافت كنیم.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۴۱ - ۰۱/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۳