دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

آغاز دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراكز مشاوره ازدواج و خانواده در یزد
 
آغاز دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراكز مشاوره ازدواج و خانواده در یزد
دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراكز مشاوره ازدواج و خانواده در یزد آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراكز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده 7و8 دی ماه به صورت حضوری و مجازی با حضور مسعود شریعتی مدیركل ورزش و جوانان استان یزد ، اعظم السادات امامی معاون امور جوانان این اداره كل و جمعی از مشاورین و مدیران مراكز مشاوره برگزار شد.

این دوره با كارگاه باعنوان بررسی مفهوم عشق، دلبستگی یا وابستگی از دیدگاه اسلام و روان شناسی درمان به مدرسی حجت الاسلام والمسلمین دكتر رضا مهكام دكترای روانشناسی آغاز شده و در روز دوم با برگزاری چهار كارگاه دیگر ادامه پیدا می كند.

ازدواج شاد از دیدگاه آدلری – دكتر مهدی خان آبادی(دكترای مشاوره) ،تشخیص افتراقی اختلالات روانی و اهمیت آن در مشاوره پیش از ازدواج – دكتر محمدعلی صادقی(دكترای روانشناسی) ، تاثیر تله های شخصیتی روی انتخاب همسر – دكتر محبوبه وفاییان مشاور مركز مشاوره نیروی انتظامی و تبیین زمینه ها و عدم مدیریت هیجانات(مطالعه موردی زنان شهرستان یزد)-دكتر نجمه سدرپوشان از عناوین كارگاه هایی است كه در روز دوم برگزار می شود.

در پایان به شركت كنندگان در این دوره ملی، گواهینامه مشترك وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا خواهد شد.

لینك كوتاه: https://news.msy.gov.ir/news/2228902.htm
   تاریخ: ۱۰:۱۱ - ۰۸/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۷