دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد
 
گرگان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان با تخصیص اعتبار 250 میلیارد ریالی تا 6 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: این پروژه جزو طرح های سفر هیات دولت به گلستان قرار گرفته و با اعتبارات سازمان مركزی نیز تجهیز خواهد شد.
وی ادامه داد: برای این پروژه تاكنون پنج برابر برآورد اولیه هزینه شده و به اندازه 10 سال نیز عقب ماندگی دارد.
معاون رییس جمهورخواستار اعلام جرم علیه مسوولان متخلف در روند ساخت این طرح شد و گفت: ساخت پروژه ای كه از سال 84 آغاز شده و تاكنون به پیشرفت فیزیكی 92 درصد رسیده نشان دهنده یك به هم ریختگی ساختاری است.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: نمونه مشابه این پروژه در كشور زیاد است و ما شرمنده خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.
معاون رئیس جمهوری به ضرورت ایجاد اشتغال برای خانواده ایثارگران اشاره كرد و گفت: تقاضای اشتغال در خانواده های ایثارگران بیشتر از سایر افراد و گروه های جامعه است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای حل این معضل 2 راهكار در نظر گرفته شده كه یكی استخدام دولتی است كه براساس آن 25 درصد سهمیه جذب به ایثارگران تخصیص داده شود و روش دیگر جذب درون دستگاهی است كه ارگان ها با كسب مجوز اقدام به جذب نیرو كنند.
وی با بیان این كه بودجه سال آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران 480 میلیارد ریال است گفت كه انتظار داریم این رقم به 2 برابر افزایش یابد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از روز گذشته به گلستان سفر كرد.
بازدید از پروژه نیمه تمام مركز توانبخشی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شركت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گلستان از برنامه های قاضی زاده هاشمی در دومین روز سفر به گلستان بود.
   تاریخ: ۰۸:۳۷ - ۱۱/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۳