دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

افزون بر 67 هزار سیستان و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسكن نام نویسی كردند
 
زاهدان- ایرنا- مدیركل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:67 هزار و 822 نفر از شهروندان استان از 28 مهرماه تاكنون در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره اقدام به نام نویسی در طرح نهضت ملی مسكن كرده اند.
افزون بر 67 هزار سیستان و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسكن نام نویسی كردند زاهدان- ایرنا- مدیركل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:67 هزار و 822 نفر از شهروندان استان از 28 مهرماه تاكنون در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره اقدام به نام نویسی در طرح نهضت ملی مسكن كرده اند.

عطاءاله اكبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه بیشترین تعداد ثبت نام كنندگان با 41 هزار و 403 نفر به شهر زاهدان اختصاص دارد اظهارداشت: شهروندان سیستان و بلوچستان تا 15 دیماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت saman.mrud.ir در شهرهای میرجاوه، دوست محمد، زهك، گشت، هیدوچ، زابل، بنجار، ادیمی، سوران، نوك آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیركان، جالق و شهر علی اكبر در این طرح نام نویسی كنند.
وی با بیان اینكه نهضت ملی مسكن یكی از سیاست های كلان دولت سیزدهم در حوزه مسكن است، گفت: متقاضیان مسكن استان می توانند با داشتن شرایطی همچون استفاده نكردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسكن از اول انقلاب تاكنون، نداشتن مالكیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سكونت در شهری موردتقاضا نسبت به نام نویسی در این طرح ملی اقدام كنند.
مدیركل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح كرد: زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن، مردان مجرد بالای 45 سال سن و بیماران خاص با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی می توانند در طرح نهضت ملی مسكن مشاركت داشته باشند.
وی خاطر نشان كرد: با توجه به فرصت اندك باقی مانده جهت نام نویسی طرح نهضت ملی مسكن ضروری است افراد مشمول بویژه اقشار تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از این فرصت برای خانه دار شدن خود استفاده كنند.
اكبری تاكید كرد: به منظور اجرای هر چه سریعتر تمامی پروژه های طرح نهضت ملی مسكن در شهرهای تحت پوشش این اداره كل همزمان با نام نویسی، فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان نیز در حال انجام است.

برچسب ها
- سیستان و بلوچستان
- نهضت ملی مسكن
- مسكن
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۲۱ - ۱۱/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۸