دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

قوی ترین مردان در آسایشگاه كهریزك البرز
 
مسئول كمیته قویترین مردان با حضور در آسایشگاه كهریزك البرز با معلولان ذهنی، حركتی و سالمندان ساكن در این آسایشگاه دیدار كرد.
تداوم كمك قوی ترین مردان ایران به مددجویان آسایشگاه خیریه كهریزك استان البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،-محمود رضا قراچورلو، گفت: این چهارمین سال پیاپی است كه در تلاش برای كمك به مجموعه آسایشگاه كهریزك البرز هستیم تا مددجویان این مركز بتوانند از رفاه بیشتر ومناسب تر برخوردار شوند.

مسئول كمیته قویترین مردان افزود: اگر چه به دلیل شیوع بیماری كرونا نزدیك دو سال امكان حضور در كنار این عزیزان وجود نداشت، اما كمك های خود را از این مجموعه دریغ نكرده ایم و در حال حاضر با توجه به بهبود شرایط، ضمن دیدار با مددجویان ساكن آسایشگاه در صدد هستیم تا درحد توان نیاز های ضروری این مجموعه را بر طرف كنیم.

مدیر آسایشگاه خیره كهریزك البرز در ادامه اضافه كرد: این آسایشگاه با ارائه خدمات توانبخشی نوین در همه رشته ها به صورت تخصصی با كادری مجرب برای كودكان معلول ذهنی و اوتیسم، جسمی حركتی و بیماران ام اس و سالمندان به صورت روزانه و شبانه روزی در خدمت مددجویان این آسایشگاه می باشد.

به گفته افشین وجدانی، در حال حاضر 500 نفر از مدد جویان مركز، خدمات شبانه روزی دریافت می كنند و 400 نفر نیز خدمات روزانه در اختیارشان قرار می گیرد و به 200 نفر هم در منزل خدمات ارائه می شود.

استان البرز 54 مركز نگهداری دارد كه از این تعداد 20 مركز سالمندان، 13 مركز معلولین ذهنی، یك مركز جسمی-حركتی، 18 مركز اعصاب و روان و 2 مركز خانه های كوچك ذهنی است.
   تاریخ: ۰۸:۵۱ - ۱۴/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱