دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

بهزیستی زنجان بیمه حدود 19 هزار مددجو را تامین می كند
 
زنجان - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان زنجان با بیان اینكه همه خدمات بیمه درمان و نسخه پیچی برای 18 هزار و 826 خانوار تحت پوشش بهزیستی الكترونیكی شده است، گفت: سهمیه جدید برای امسال 700 نفر بوده است كه توزیع شهرستانی این بیمه ها نیز انجام گرفته است.
بهزیستی زنجان بیمه حدود 19 هزار مددجو را تامین می كند زنجان - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان زنجان با بیان اینكه همه خدمات بیمه درمان و نسخه پیچی برای 18 هزار و 826 خانوار تحت پوشش بهزیستی الكترونیكی شده است، گفت: سهمیه جدید برای امسال 700 نفر بوده است كه توزیع شهرستانی این بیمه ها نیز انجام گرفته است.

محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: هم اكنون 18 هزارو 826 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند كه علاوه بر این تعداد سهمیه افراد مجهول الهویه نیز تعیین شده است و از اول سال جاری تاكنون 11 مجهول الهویه در استان زنجان به بیمه سلامت ارجاع داده شده اند.

وی به تفاهمنامه سازمان بهزیستی كشور و موسسه خیریه زنجیره امید اشاره كرد و گفت: در سال جاری 14 نفر از افراد تحت پوشش زیر 18 سال كه قادر به تامین هزینه درمان نبودند از خدمات تخصصی ارتوپدی، قلبی و ترمیمی و غیره به صورت رایگان تحت نظر بهترین متخصصان ایرانی و بین المللی با همكاری سازمان بهزیستی كشور و موسسه خیریه زنجیره امید قرار گرفته اند.

محمدی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه سازمان بهزیستی كشور و موسسه خیریه زنجیره امید هر 2 نهاد تا سقف 15 میلیون تومان در مجموع 30 میلیون تومان برای تامین اندام های مصنوعی، پروتز حین عمل و غیره هزینه درمان تخصیص داده است.

وی در خصوص بهره مندی افراد دارای معلولیت از خدمات ستاره دار بیمه سلامت، نیز اضافه كرد: افراد معلول دارای بیمه سلامت، می توانند از هشت خدمت ستاره دار كاردرمانی، توانبخشی، آسیب شنیداری، مشاوره یا تجویز سمعك، ارزیابی و كنترل دوره ای و درمان اختلالات گفتار، زبان و ارتباط كلامی یا پردازش شنوایی كه تحت پوشش بیمه نیست، برخوردار شوند.

این مسوول ادامه داد: اسامی تمام افراد تحت پوشش بهزیستی كه در سامانه ارمغان ثبت نام شده اند و از بیمه دیگری برخوردار نیستند، به بیمه سلامت اعلام می شود و افراد می توانند با ارائه كد ملی از خدمات درمان مراكز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی خاطرنشان كرد: تمامی بیمه شدگان می توانند با شماره گیری كد دستوری #1666 از وضعیت بیمه ای و اعتبار نامه بیمه خود مطلع شوند.

برچسب ها
- مستمری مددجویان
- بیمه سلامت
- زنجان
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۰۱ - ۲۵/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۷