دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

16 پزشك متخصص امسال در دانشكده علوم پزشكی خمین جذب شد
 
خمین - ایرنا - رئیس دانشكده علوم پزشكی خمین از جذب 16 پزشك متخصص و یك پزشك فوق تخصص در مراكز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری های لازم به منظور تامین پزشكان متخصص مورد نیاز، برای توزیع نیروهای طرح و متعهد خدمت از طریق وزارت بهداشت در سال جاری انجام شد.
16 پزشك متخصص امسال در دانشكده علوم پزشكی خمین جذب شد خمین - ایرنا - رئیس دانشكده علوم پزشكی خمین از جذب 16 پزشك متخصص و یك پزشك فوق تخصص در مراكز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری های لازم به منظور تامین پزشكان متخصص مورد نیاز، برای توزیع نیروهای طرح و متعهد خدمت از طریق وزارت بهداشت در سال جاری انجام شد.

دكتر "مجتبی دیده دار " روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پزشكان متخصص جذب شده در 13 رشته شامل پاتولوژی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی عمومی، رادیولوژی، روان پزشكی، زنان و زایمان، طب فیزیك و توانبخشی، طب اورژانس، گوش حلق و بینی و فوق تخصص غدد است.
وی ادامه داد: این پزشكان بر اساس نظام سطح بندی ارائه خدمات وزارت بهداشت، توزیع شده اند و میزان ماندگاری پزشكان متخصص، به محل خدمت و قوانین مربوط به هر رشته تخصصی، بستگی دارد.
دكتر دیده دار به ارائه خدمات درمانی در كلینیك امام رضا (ع) خمین نیز اشاره كرد و گفت: بیش از 19 هزار و 434 نفر از شهروندان خمین از ابتدای امسال تاكنون در كلینیك تخصصی امام رضا (ع) این شهرستان خدمات تخصصی دریافت كردند.
وی اظهار داشت: در این كلینیك درمانی 33 پزشك متخصص از ساعت هفت صبح تا 9 شب طبق زمانبندی مشخص خدمات درمانی ارائه می دهند و شهروندان می توانند به منظور پذیرش در كلینیك تخصصی امام رضا (ع) به صورت حضوری، اینترنتی، تلفنی، كیوسك نوبت دهی داخل كلینیك و سامانه پذیرش 24 خدمات خود را دریافت كنند.
رئیس دانشكده علوم پزشكی خمین افزود: براساس مطالبه شهروندان 2 متخصص روان پزشك در بیمارستان امام خمینی (ره) و كلینیك امام رضا (ع) خمین آماده ارائه خدمت هستند.
خمین در جنوب استان مركزی است و این شهرستان با 105 هزار نفر جمعیت یك مركز بستری و درمانی دارد.

برچسب ها
- استان مركزی
- خمین
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۳۳ - ۲۸/۱۰/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۳