دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

فردا آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل»
 
مهلت اخذ درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل» ویژه دانشجویان دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور فردا دوشنبه 4 بهمن پایان می یابد.
فردا آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل» مهلت اخذ درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل» ویژه دانشجویان دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور فردا دوشنبه 4 بهمن پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه های و دانشكده های علوم پزشكی سراسر كشور می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشكی مجازی به آدرس http://vums.ac.ir نسبت به ثبت نام «دو واحد درس آشنایی با طب ایرانی و مكمل» اقدام كنند.

پیش از این مهلت اخذ درس در روزهای 18 تا 30 دی ماه 1400 اعلام شده بود كه این فرصت تمدید شد و دانشجویان می توانند در روزهای 3 و 4 بهمن نسبت به ثبت درس در دانشگاه علوم پزشكی مجازی اقدام كنند.

دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل» از سوی دانشگاه علوم پزشكی مجازی و با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشكی كشور (14 اسفند 95) با مشاركت دفتر طب ایرانی و مكمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی برای دانشجویان علوم پزشكی ارائه می شود.

گروه هدف دانشجویان علوم پزشكی است و این درس برای دانشجویان دكتری عمومی پزشكی، دندانپزشكی، داروسازی و كارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشكی به صورت اختیاری ارائه می شود.

شهریه درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل» برای تمام دانشجویان غیر شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشكی كشور رایگان و برای دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشكی كشور و دانشجویان دانشگاه آزاد با احتساب 40 درصد تخفیف به میزان 3 میلیون و 525 هزار و 120 ریال (352 هزار و 512 تومان) است.

بر اساس تقویم آموزشی ارائه درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مكمل» كلاس های مجازی از 4 بهمن تا 4 اسفند 1400 برگزار می شود. آزمون الكترونیك این درس 8 اسفند 1400 برگزار می شود و نمرات در همین زمان به دانشگاه ها اعلام می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۲:۲۴ - ۰۳/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۶