دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی در كاهش آسیب های اجتماعی دارد
 
بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاكید بر تلاش همه دستگاه ها مبنی بر كاهش آسیب های اجتماعی ، گفت: ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی در كاهش این آسیب ها دارد و دستگاه های مسوول باید در همین راستا برنامه ریزی داشته باشند.
ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی در كاهش آسیب های اجتماعی دارد بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاكید بر تلاش همه دستگاه ها مبنی بر كاهش آسیب های اجتماعی ، گفت: ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی در كاهش این آسیب ها دارد و دستگاه های مسوول باید در همین راستا برنامه ریزی داشته باشند.

علی رئوفی یكشنبه شب در نشست ستاد ساماندهی متكدیان، اظهار داشت: انجام به موقع تكالیف ابلاغی به دستگاه های اجرایی در زمینه ساماندهی متكدیان، نقش بسزایی در كاهش پدیده تكدی گری در جامعه دارد.

وی بیان داشت: اشتغال مناسب افراد نقش مهمی در جلوگیری از بروز پدیده تكدی گری دارد و ضروری است از همه ظرفیت ها برای تقویت اشتغال و تولید در جامعه در راستای كاهش آسیب های اجتماعی همچون پدیده تكدی گری استفاده شود.

رئوفی تصریح كرد: اعطاء تسهیلات مناسب به متكدیان دارای شرایط با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای آنها در كاهش آسیب ها و پدیده تكدی گری راهگشا خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ساماندهی اتباع غیرمجاز خارجی را نیز در كاهش پدیده تكدی گری بسیار مهم و مؤثر دانست.

رئوفی تاكید كرد: لازم است طرح های نظارتی برای ساماندهی متكدیان با توجه به مهاجرپذیر بودن هرمزگان به صورت مستمر در این استان ادامه یابد.

طبق مصوبه شورای عالی اداری در سال 1378 حدود 11 دستگاه مختلف در حوزه ساماندهی متكدیان به عنوان مسئول معرفی شده است كه از جمله این دستگاه ها می توان به كمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، نیروی انتظامی، دادگستری استان ها، اداره كار و امور اجتماعی، شهرداری، استانداری، فرمانداری، وزارت كشور و صدا و سیما اشاره كرد.

برچسب ها
- آسیب های اجتماعی
- استانداری هرمزگان
- هرمزگان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۰۰ - ۰۴/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۵