دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

فاز اول پروژه آب درمانی در بیرجند آماده بهره برداری است
 
بیرجند - ایرنا - مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر امسال فاز اول پروژه آب درمانی ویژه بیماران و معلولان در بیرجند افتتاح می شود.
فاز اول پروژه آب درمانی در بیرجند آماده بهره برداری است بیرجند - ایرنا - مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر امسال فاز اول پروژه آب درمانی ویژه بیماران و معلولان در بیرجند افتتاح می شود.

علی عرب نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 23 میلیارد ریال تاكنون برای اجرای این پروژه در موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اكبر (ع) بیرجند از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی افتتاح پنج واحد مسكونی ویژه خانوارهای دارای 2 عضو معلول و بیشتر در شهرستان سربیشه را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: احداث واحد مسكونی 2 معلولیتی و تك معلولیتی شهر حاجی آباد و روستای استند، كلنگ زنی چهار واحد مسكن برای بیماران خاص و افتتاح ساختمان كمپ آرام از دیگر پروژه های اداره كل بهزیستی در دهه فجر است.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: خانه های كوچك نگهداری معلولان در شهرستان های درمیان و قاینات نیز همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بیان كرد: چند طرح اشتغالزایی ویژه معلولان و مددجویان در استان آماده افتتاح است كه با بهره برداری از آنها برای 240 نفر به صورت مستقیم و 270 نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

عرب نژاد از برنامه ویزیت رایگان غربالگری ژنتیك در بیرجند و قاین همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: یك روز در این ایام غربالگری شنوایی در بیمارستان های دارای زایشگاه انجام می شود و پایگاه های غربالگری بینایی نیز در تمامی روزهای دهه فجر به صورت رایگان كار غربالگری را انجام خواهند داد.

برچسب ها
- افتتاح طرح
- خراسان جنوبی
- سازمان بهزیستی كشور
- دهه فجر
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۴۳ - ۰۸/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱