دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

هزینه بیمه حوادث برای هر دانش آموز 9 هزار و 178 تومان است
 
مدیركل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: خانواده های دانش آموزان متوفی ناشی از هر حادثه در داخل یا خارج از مدرسه تا 15 میلیون تومان غرامت دریافت می كنند.


باشگاه خبرنگاران جوان - مدیركل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش هزینه های بستری دانش آموزان مبتلا به كرونا تا سقف 10 میلیون تومان و درمان سرپایی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه برای دانش آموزان را تا سقف شش میلیون تومان پرداخت خواهد كرد.

به دانش آموزانی كه به دلیل انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری می شوند تا سقف شش میلیون تومان كمك درمانی پرداخت خواهد شد. سقف پرداختی بیمه حوادث دانش آموزان نیز در طول یك سال تحصیلی در داخل و خارج از مدرسه 9 هزار و 178 تومان برای هر دانش آموز است.

كریمی فر گفت: هزینه های درمان همه فرهنگیان شاغل به همراه افراد تحت تكفل كه تحت پوشش بیمه تكمیلی درمان هستند؛ اعم از هزینه های كرونایی كلینیكی، پاراكلینیكی، بستری، جراحی، معاینه پزشكان، هزینه بیماران خاص، هزینه های پیوند طبیعی اعضا و هزینه های نازایی و ناباروری (فقط زوجین نازا) و هزینه های اروتز و پروتز بدون سقف و به صورت نامحدود پرداخت می شود.

فرهنگیانی كه به مراكز درمانی طرف قرارداد مراجعه می كنند؛ تنها با ارائه كد ملی از همه تعهدات درمانی رایگان بهره مند می شوند.

تعداد 5 هزار و 500 بیمارستان و مركز درمانی طرف قرارداد در سراسر كشور مشغول ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان شاغل بیمه شده به همراه افراد تحت تكفل آن ها هستند.
   تاریخ: ۱۲:۳۷ - ۱۰/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵