دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

تشكیل 72 تیم در اجرای طرح پیشگامان پیشرفت در منطقه هرندی تهران
 
تهران -ایرنا- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نشست توجیهی داوطلبان مربیگری در طرح تشكیلاتی پیشگامان پیشرفت منطقه هرندی گفت:برای اجرای این طرح، 72 تیم تشكیل شده كه در هر تیم 14 مربی آموزش دیده حضور دارد، تا باعث كاهش آسیب های اجتماعی شوند.
تشكیل 72 تیم در اجرای طرح پیشگامان پیشرفت در منطقه هرندی تهران تهران -ایرنا- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نشست توجیهی داوطلبان مربیگری در طرح تشكیلاتی پیشگامان پیشرفت منطقه هرندی گفت:برای اجرای این طرح، 72 تیم تشكیل شده كه در هر تیم 14 مربی آموزش دیده حضور دارد، تا باعث كاهش آسیب های اجتماعی شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، محمد گل فشان در این نشست با اشاره به اینكه امروز در آستانه آغاز یك حركت بزرگ توسط جوانان هلال احمر هستیم، افزود: در گذشته نیز تجربه این كار را توسط جوانان داشته ایم و اكنون پس از سال ها خوشحالیم كه بار دیگر این حركت انسان ساز و خیرخواهانه، با كسب اجازه از مقام معظم رهبری، رئیس جمعیت هلال احمر و نماینده ولی فقیه در هلال احمر، شكل می گیرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امروز، برای آغاز اجرای طرح مهم پیشگامان پیشرفت كه كار تشكیلاتی مهمی است در كنار هم هستیم تا با هماهنگی و انتخاب مربیان واجد شرایط فعالیت تیم ها در منطقه آسیب پذیرهرندی در تهران آغاز شود.

گل فشان با بیان اینكه بحث آسیب های اجتماعی و موضوع ایجاد امید و نشاط در جامعه مسائل مهمی هستند كه باید به آن بیشتر پرداخته شود، افزود: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهترین كسانی هستند كه می توانند در این راه قدم های مثبتی بردارند.

وی گفت: اكنون برای اجرای طرح پیشگامان پیشرفت، 72 تیم تشكیل می شود كه در هر تیم 14 مربی آموزش دیده حضور دارد، تا در منطقه هرندی كارهای بزرگی جهت كاهش آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد، خشونت های خیابانی و تشویق و ترغیب مردم این منطقه برای رعایت پروتكل های بهداشتی جهت پیشگیری از گسترش بیماری اومیكرون، انجام دهند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: یكی از نكات قابل توجه در این طرح، انتخاب مربیانی است كه در این مناطق آسیب پذیر زندگی و پس از فرا گیری آموزش های لازم در همان منطقه اقدام به خدمت رسانی به جامعه هدف می كنند.

گل فشان با اشاره به اینكه این طرح ابتدا در مناطق حاشیه شهر تهران اجرا می شود، افزود: این كار خیری است كه در آینده به صورت كشوری در استان ها نیز اجرا خواهد شد.

در این نشست، 72 نفر از اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر، از مناطق 9، 11، 12، 13، 14 و 16 تهران برای مشاركت در این طرح حضور داشتند.

برچسب ها
- سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر
- محمد گلفشان
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۱۰ - ۱۱/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸