دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، فرارسیدن سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، فرارسیدن سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریك گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (سه شنبه) در اولین روز از سالگرد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، با انتشار پیام، این مناسبت را به همه دانشگاهیان و همكاران در مراكز درمانی وابسته به دانشگاه، تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده

سالهاست كه با ورود به بهمن ماه، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در كشورمان و اقصی نقاط جهان كه به آزادگی، پایمردی و استقلال طلبی ایران و ایرانیان احترام می گذارند، برپا می شود.

آزادمردان سراسر جهان معتقدند كه " جمهوری اسلامی " نهالی است كه به دست پیر جماران و صدها زن و مرد عاشق وطن و با ایمان به رهبر و اعتقاداتش، در سرزمین با تمدن هزاران ساله ایران كاشته شد و راه آنان باید سرمشق مظلومان جهان قرار بگیرد.

دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور فجرآفرینان این سرزمین است كه دوشادوش یكدیگر برای پایداری ایرانی آباد، مستقل و بدور از هرگونه وابستگی، با تكیه بر فرهنگ غنی و دین مبین اسلام، تلاش كردند و چه زیبا كه دانشگاهیان در این راه، خوش درخشیدند و جزو همراهان اولیه در این مسیر سبز بودند.

ما نیز در این مقطع كنونی، وظیفه داریم به عنوان بخشی از نظام سلامت كشور، با كوشش بی وقفه در راه خودكفایی در عرصه سلامت، ارتقای سطح سلامت و رفاه جامعه ایرانی و اسلامی، راه شهدای انقلاب اسلامی و رهبر فقید انقلاب را ادامه بدهیم.

شاید طی این سال ها، آزمون های بسیاری را تجربه كرده و از سر گذراندیم و آخرین آنها كه جهانیان را هم درگیر خود كرده است، پاندمی كووید 19 و سویه های مختلف آن بوده و هست، كه می توان از رهنمودها و اسم رمز رهبر فقید انقلاب اسلامی كه " وحدت " را سلاحی در مقابل همه مشكلات و موانع می دانستند، برای دستیابی به این هدف نیز استفاده كرد.

با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، فرارسیدن سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی را به همه دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، همه همكاران در مراكز درمانی تحت پوشش تبریك گفته و آرزوی سربلندی و بهروزی برایشان دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۱:۵۳ - ۱۲/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۶