دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

بانوی سنندجی 57 قلم تجهیزات پزشكی را به جمعیت هلال احمر اهدا كرد
 
سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر كردستان گفت: بانوی خیر سنندجی، 57 قلم تجهیزات پزشكی تازه خریداری شده را به جمعیت هلال احمر اهدا كرد.
بانوی سنندجی 57 قلم تجهیزات پزشكی را به جمعیت هلال احمر اهدا كرد سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر كردستان گفت: بانوی خیر سنندجی، 57 قلم تجهیزات پزشكی تازه خریداری شده را به جمعیت هلال احمر اهدا كرد.

پیام جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این تجهیزات پزشكی 600 میلیون ریال بوده كه توسط بانویی خیر به جمعیت هلال احمر شهر سنندج اهدا شده است.

وی افزود: این 57 قلم وسایل و تجهیزات پزشكی شامل ویلچر، تخت، دستگاه فشار سنج، مانو متر، تشك مخصوص تخت، تشك مواج، واكر، عصا و ترابی مخصوص حمل كپسول بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر كردستان ادامه داد: تجهیزات درمانی اهدا شده، در بانك امانات جمعیت هلال احمر جهت استفاده نیازمندان نگهداری می شود و در صورت نیاز در اختیار نیازمندان و بیماران قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینكه مردم كردستان در انجام امور عام المنفعه سابقه بسیار درخشانی دارند، اضافه كرد: انسان های خیری كه تلاش می كنند تا در شرایط سخت به یاری همنوعان خود بشتابند و باری از دوش مردم بردارند، در جایگاه خود كم نظیرند.

جلالی در پایان از این بانوی خیر كه با این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خود در عرصه سلامت جمعیت هلال احمر استان را یاری كرده است، قدردانی كرد.

بانوی سنندجی 57 قلم تجهیزات پزشكی را به جمعیت هلال احمر اهدا كرد

در حال حاضر حدود یك هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز 10 هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان كردستان عضویت دارند.

23 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح كردستان فعال است كه از این تعداد 13 پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و 10 پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

برچسب ها
- تجهیزات پزشكی
- كردستان
- سنندج
- معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۳۱ - ۱۸/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳