دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

دسترسی مددجویان به مسؤولان باید آسان باشد
 
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره كل بهزیستی سیستان و بلوچستان، با حضور اصغر كاظمی معاون توانبخشی و مصطفی مولائیان مشاور رئیس و مدیركل حراست بهزیستی كشور آئین تكریم و معارفه مدیران بهزیستی استان سیستان و بلوچستان انجام و عباسعلی اویسی از سوی رئیس سازمان بهزیستی كشور به عنوان مدیركل بهزیستی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور در این مراسم اظهار كرد: حضور یكی از نیروهای قدیمی و خدوم بهزیستی بعنوان مدیركل بهزیستی سیستان و بلوچستان جای تبریك دارد و این نگاه به پتانسیل های داخلی مدیریت موجب مسرت است.

اصغر كاظمی گفت: در سازمان بهزیستی با وجود خدمات بسیار زیاد و با ردیف های بودجه ای كم و قطره چكانی، كار بسیار سخت است، رویكرد تحولی ریاست سازمان و تغییر شرایط  در راس برنامه های ریاست سازمان است و انتظار آن می رود مدیران استانها در خط مقدم با تمام توان خود در این راه بصورت شبانه روز و خستگی ناپذیر و بی منت در این راه همراه ریاست سازمان بهزیستی كشور باشند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی كشور خاطرنشان كرد: دسترسی مددجویان و پرسنل به مدیركل باید آسان باشد، ارتباط مستقیم با تشكل ها، حضور مستمر در شهرستانها و آشنایی با مشكلات از نزدیك، انتظارات ستاد بهزیستی كشور از مدیران استانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ارزشمندی پست های مدیریتی در گرو رضایتمندی مردم است، سختی كار در سازمان بهزیستی با توجه به نوع خدمات و جامعه هدف كاملا مشخص است و نیاز به روحیه جهادی دارد.

عباسعلی ارجمندی بیان كرد: امروزه سیستان و بلوچستان برای حفظ امنیت این كشور در خط مقدم است و توجه ویژه به مسائل این استان در تمام امور باید در راس توجهات باشد چرا كه كم توجهی به این استان شاخص های امنیتی كشور را به خطر می اندازد، لذا از مسئولین سازمان بهزیستی كشور تقاضا می كنیم هر جایی به نام سیستان و بلوچستان رسیدید با توجه به شرایط خاص و فوق العاده سخت این استان توجه ویژه ای داشته باشید.

انتهای پیام/3139
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۲۰:۱۲ - ۱۷/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۸