دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

بهره برداری از 85 واحد مسكونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
 
همزمان با سراسر كشور، 85 واحد مسكونی مددجویان بهزیستی در خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان بهزیستی كشور از طریق ویدئو كنفرانس به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مركز خراسان رضوی، در این مراسم كه در ششمین روز از دهه فجر با حضور مدیركل و جمعی از مدیرانبهره برداری از 85 واحد مسكونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد، یكی از واحد های مسكونی مددجویان سادات به صورت نمادین بهره برداری و سایر واحد های مسكونی در شهرستان های 14 گانه استان به مددجویان تحویل شد.
مدیركل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم اعلام كرد: 9 واحد از این خانه ها به خانواده های دو معلوله و بیشتر، 2 واحد در قالب تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا و 74 واحد در قالب سایر توافقات و همكاری های بهزیستی با سایر نهاد ها و خیرین به مددجویان واگذار شده است.
مسعود فیروزی پرداختی بلاعوض بهزیستی به این واحد ها را 5.5 میلیارد تومان عنوان كرد و گفت: همچنین كمك های دستگاه های همكار 790 میلیون تومان، سهم آورده مددجویان 4 میلیارد و 780 میلیون تومان و تسهیلات بانكی معادل سه میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.
به گفته وی، عرصه این واحد ها 10 هزار و 946 مترمربع و اعیان آن ها 5 هزار و 190 متر مربع بوده است.
او گفت: از این خانه های حمایتی، 2 واحد در تربت حیدریه، 2 واحد در جوین، یك واحد در خلیل آباد، 16 واحد در خوشاب، 3 واحد در داورزن، 19 واحد در رشتخوار، 2 واحد در زاوه، 3 واحد در سبزوار، 2 واحد در ششتمد، یكی در صالح آباد، 5 واحد در فیروزه، 3 واحد در كوهسرخ، 21 واحد در مشهد و 5 واحد در مه ولات تحویل مددجویان شد.
فیروزی گفت: از این تعداد 71 خانوار تحت پوشش معاونت توانبخشی بوده اند كه دارای معلولیت هستند یا سرپرست معلول دارند، 11 خانوار در معاونت اجتماعی پرونده دارند كه زنان سرپرست خانوار یا سایر خانواده های اجتماعی هستند و 3 خانوار در معاونت پیشگیری بهزیستی دارای پرونده هستند كه معمولا از معتادان بهبودیافته می باشند.
   تاریخ: ۱۷:۱۸ - ۱۷/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰