دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رییس سازمان بهزیستی: مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت كنند
 
ایلام - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی كشور گفت: مردم انتظار دارند مسوولان در ارگان های مختلف پاسخ صادقانه ای به درخواست های آنان بدهند و این رویه در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود.
رییس سازمان بهزیستی: مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت كنند ایلام - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی كشور گفت: مردم انتظار دارند مسوولان در ارگان های مختلف پاسخ صادقانه ای به درخواست های آنان بدهند و این رویه در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، علی محمد قادری روز یكشنبه در آیین افتتاح مركز آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام اظهار داشت: با توجه به بودجه انقباضی و شرایط سخت اقتصادی كشور، اما مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت كنند.

وی افزود: این سازمان از همه ظرفیت و توان خود برای حمایت و پشتیبانی از مددجویان مناطق مرزی و كم برخوردار كشور استفاده می كند.

رییس سازمان بهزیستی افزود: امروز به بركت نظام جمهوری اسلامی پروژه های متعددی در حوزه مختلف نظیر توانبخشی و آسیب های اجتماعی به منظور خدمت به مردم عزیز كشور به بهره برداری رسید.

قادری تاكید كرد: امیدواریم افتتاح این پروژه ها بخشی از مشكلات مددجویان تحت پوشش و جمعیت هدف بهزیستی را برطرف كند.

وی یادآور شد: تمامی افرادی كه در سازمان بهزیستی فعالیت دارند، با عشق و علاقه به كار خاصی به مردم خدمت ارایه می دهند.

رییس سازمان بهزیستی تاكید كرد: همه مدیران با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود باید در حد توان به جامعه هدف خدمت رسانی كنند.

قادری اضافه كرد: همه مسوولیت ها و مناصب در نظام اسلامی یك امانت است و خدمت گذاری صادقانه به مردم با همه توان افتخار بزرگی برای همه محسوب می شود.

وی ادامه داد: مردم ایلام با مجاهدت و خون خود ایثار كردند و لذا آنچه از دست ما بعنوان سرباز بر می آید، باید انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم عدالت محوری و توجه ویژه به مناطق كم برخوردار و محروم است.

محمدسبحان حسنی گفت: جمعیت قابل توجهی از این استان به دلیل محرومیت بالا تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی اضافه كرد: افراد صاحب سرمایه و واحدهای تولیدی در ایلام اندك است و همین امر موجب شده نتوانیم كمك های استانی زیادی برای كمك به مددجویان جذب كنیم.

به گزارش ایرنا ، دیدار با استاندار، شركت در نشست شورای اداری و همچنین افتتاح مركز آسیب های اجتماعی شهر ایلام از برنامه های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به ایلام بود.

برچسب ها
- ایلام
- مستمری مددجویان
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۱۰ - ۱۷/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶