دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

وب دا - پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی
 
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیام، درگذشت عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیام، درگذشت عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش وبدای دانشگاه، متن پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خدا

خبر درگذشت عالم ربانی و مرجع عالیقدر و یار دیرین امام و رهبر معظم، حضرت آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (ره)، همه مسلمانان جهان را متاثر و سوگوار كرد.

ایشان مجاهدی نستوه، عالمی بزرگ در جهان اسلام و مولفی برجسته بودند كه سال ها علاوه بر آموزش و پرورش طلاب علوم دینی و تربیت صدها محقق در این حوزه، تالیف ده ها اثر فاخر علمی و فعالیت در عرصه سیاسی و در جایگاه نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی، دبیری شورای نگهبان با حكم امام خمینی (ره)، از ثمرات عمر پربركت ایشان است.

این ضایعه بزرگ را به جامعه علمی كشور، همه دانش پژوهان، اساتید، مربیان، معلمان و دانشجویان تسلیت گفته و از پیشگاه خداوند متعال، برای ایشان علو درجات معنوی و روحانی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توام با صحت و سلامتی مسألت می نمایم .

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۲۴ - ۱۷/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳