دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

محدودیت های كرونایی در مراكز بهزیستی تهران
 
همزمان با شیوع سویه امیكرون معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران جدیدترین محدودیت های كرونایی در مراكز بهزیستی استان را تشریح كرد.
محدودیت های كرونایی در مراكز بهزیستی تهران سید احمد خادم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های كرونا در مراكز نگهداری شبانه روزی اظهار كرد: با عنایت به همه گیری سویه اٌمیكرون كرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح ادارات و شهرستان های استان نسبت به رعایت آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده یادآور شد: در ابتدا بخشنامه و شیوه نامه های ارسالی از كمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی كشور، استانداری و... به شهرستان ها و مراكز تحت پوشش ارسال شد.

به گفته معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، براساس این شیوه نامه استفاده از ماسك، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی كردن فضاهای عمومی و رعایت كامل شیوه های بهداشتی از جمله موارد بوده است همچنین نسبت به برگزاری جلسات و گردهمایی به صورت مجازی و در مواقع ضرورت با حضور حداقل تعداد افراد و رعایت كامل شیوه های بهداشتی تاكید شده است.

وی با بیان اینكه كنترل كارت واكسیناسیون كاركنان، مراجعان و پیگیری انجام واكسیناسیون دوز تقویتی كاركنان و گروه های هدف از دیگر موارد بخشنامه بوده است، گفت: 7713 نفر مقیم و 2607 نفر پرسنل (در مجموع 10 هزار و 320 نفر) دوز سوم واكسن را دریافت كرده اند؛ به عبارتی برای 71 درصد در مراكز تزریق دوز سوم واكسن كرونا تزریق شده است.

خادم با بیان اینكه طبق بخشنامه استفاده از سالن های ورزشی با حداقل ظرفیت و تهویه كامل امكان پذیر است، اظهاركرئ: موافقت با مرخصی استعلاجی و استحقاقی كاركنان مراكز از دیگر موارد بخشنامه است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۱:۴۷ - ۲۳/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۷