دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

جمعیت هلال احمر خدمات شایانی به حادثه دیدگان ارائه كرده است
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جمعیت هلال احمر استان در تمامی حوادث و سوانح از جمله زلزله شهرستان های میانه و سراب و سیل های اخیر پیشگام بوده و خدمات شایانی به حادثه دیدگان ارائه كرده است.
جمعیت هلال احمر خدمات شایانی به حادثه دیدگان ارائه كرده است حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر كشور و همچنین سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اظهار كرد: از زحمات و تلاش های تمامی مدیران قبلی جمعیت هلال احمر استان تقدیر و تشكر می كنیم كه نهایت تعامل و همكاری را با سایر دستگاه ها داشتند كه از نزدیك شاهد تلاش های جمعیت هلال احمر استان بودیم و تعامل بسیار خوبی با مسئولین اجرایی داشتند.

وی گفت: برای رئیس جمعیت هلال احمر كشور به خاطر انتخاب بسیار خوب و به جای یك مدیر جوان و انقلابی كه ارتباط خوب و تنگاتنگی با مسئولین عالی رتبه نظام دارد تبریك می گویم كه این می تواند پشتوانه خوبی برای پیشرفت امور در جمعیت هلال احمر باشد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان كرد: سرپرست جدید جمعیت هلال احمر از خانواده شهدا بوده و با جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز سنخیت دارد و جوانی فعال و با انرژی است و در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در هلال احمر می تواند ایفای نقش كند.

وی با اشاره به تغییر مدیران نیز افزود: در سیستم اداری جابجایی طبیعی است و در دولت جدید به جوانان سهم ویژه ای در مدیریت داده شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خطاب به سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان گفت تا از تجربیات و اندوخته های مدیران قبلی حتماً استفاده كرده و در یاد داشته باشد كه مدیر خوب، مدیری است كه كارهای خوب مدیران قبلی را به رخ بكشد و در غیاب مدیران قبلی، از كارهای خوب آن ها تشكر كند چراكه این امر باعث ثبات مدیریت می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۳۴ - ۲۱/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶