دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

فعالیت مراكز درمانی خارج از كشور هلال احمر كم نظیر است
 
تهران _ایرنا_ رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان این جمعیت در دبی و دو كلینیك صفا و كرامه بازدید كرد و فعالیت مراكز درمانی خارج از كشور هلال احمر ایران در كشورهای مختلف دنیا را كم نظیر دانست.
فعالیت مراكز درمانی خارج از كشور هلال احمر كم نظیر است تهران _ایرنا_ رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان این جمعیت در دبی و دو كلینیك صفا و كرامه بازدید كرد و فعالیت مراكز درمانی خارج از كشور هلال احمر ایران در كشورهای مختلف دنیا را كم نظیر دانست.

به گزارش ایرنا جمعیت هلال احمر؛ دكتر پیرحسین كولیوند در جریان سفر به امارات متحده عربی، از بیمارستان دبی، كیلینیك كرامه و صفا بازدید كرد و گفت: خدمات مراكز درمانی خارج از كشور جمعیت هلال احمر ایران در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریكای لاتین مثال زدنی است.

وی همچنین در این سفر با حضور در جلسه معرفی دكتر شاهین محمدصادقی به عنوان رئیس مراكز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در امارات متحده عربی گفت: مراكز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم كشورهای مختلف، فرهنگ ایرانی و اسلامی را كه مصداق بارز بشردوستی است را به سایر ملل دنیا نشان می دهد.

در حال حاضر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دارای 13 مركز سلامت فعال در آمریكای لاتین، آفریقا و آسیا است كه شامل سطوح بیمارستان، پلی كلینیك های تخصصی و كلینیك های جنرال (درمانی، همودیالیز و توانبخشی) است.

این مراكز خودگردان هستند و هزینه اقدامات بشردوستانه آنان با دریافت مبلغ خدمات درمانی از بیماران فراهم می شود.

برچسب ها
- پیرحسین كولیوند
- امارات متحده عربی
- سازمان امداد و نجات هلال احمر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۷:۲۷ - ۲۰/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۰