دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

افتتاح مجموعه چندمنظوره ورزشی درمانی توانبخشی بیرجند
 
در نهمین روز دهه فجر مجموعه چندمنظوره ورزشی درمانی ویژه معلولان در توانبخشی علی اكبر(ع) بیرجند افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مركز خراسان جنوبی، صبح امروز مجموعه چندمنظوره ورزشی درمانی ویژه معلولان شامل آب درمانی افتتاح مجموعه چند منظوره ورزشی درمانی توانبخشی بیرجندو سالن ورزشی در محل توانبخشی علی اكبر بیرجند با حضور عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و موهبتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بهره برداری رسید.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی در این مراسم گفت:عملیات ساخت این طرح از سال90 شروع شده و با توجه به اینكه جزو طرحهای مصوب نبوده بهره برداری آن طولانی شده است.

عرب نژاد با اشاره به اینكه اعتباری كه برای این مجموعه هزینه شده 3میلیارد 100میلیون تومان است افزود: اعتبار هزینه شده برای مرحله اول مجموعه(آب درمانی با زیربنای 900مترمربع در دو طبقه شامل اطاق ماساژ و هیدروتراپی، استخر معلولین، جكوزی، كلاس های آموزشی) پیشرفت فیزیكی 100درصد را دارد 2میلیارد 60میلیون تومان هزینه شده است و سالن ورزشی این مجموعه با هزینه 5میلیارد ریال 50درصد پیشرفت فیزیكی درد.

وی گفت: اعتبار این مجموعه از محل اعتبارت ملی سازمان بهزیستی كشور، موسسه خیریه علی اكبر، تسهیلات فنی و اعتباری و تملك استانی تامین شده است.
   تاریخ: ۱۲:۵۷ - ۲۰/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰