دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

مجتمع آب درمانی ویژه معلولان در بیرجند افتتاح شد
 
بیرجند - ایرنا - مجتمع آب درمانی معلولان با اعتبار 26 میلیارد ریال در نهمین روز دهه فجر با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.
مجتمع آب درمانی ویژه معلولان در بیرجند افتتاح شد بیرجند - ایرنا - مجتمع آب درمانی معلولان با اعتبار 26 میلیارد ریال در نهمین روز دهه فجر با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.

مجموعه ورزشی موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اكبر (ع) بیرجند روز چهارشنبه با حضور سرپرستان معاونت هماهنگی امور عمرانی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی در این آیین گفت: با توجه به اینكه پروژه آب درمانی ردیف بودجه عمرانی نداشت با پیگیری های بهزیستی و همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استاندار اسبق مبلغ 440 میلیون تومان برای تكمیل این پروژه از اعتبارات ملی و استانی تامین شد.

علی عرب نژاد از كمك 110 میلیون تومانی خیران به اجرا و تكمیل پروژه آب درمانی در بیرجند خبر داد و افزود: این مجموعه ورزشی شامل 2 بخش آب درمانی و سالن ورزشی است كه در حال حاضر پروژه آب درمانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.

وی بیان كرد: این مجموعه درمانی با بخش های مختلف آب درمانی، جكوزی، سالن كار درمانی و ماساژ علاوه بر 400 معلول و سالمند ساكن در موسسه خیریه حضرت علی اكبر (ع) به همه معلولان استان نیز خدمات ارائه می كند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم گفت: دهه فجر یادآور تلاش های فراوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب شكوهمند اسلامی است.

حسین موهبتی با اشاره به خدمات ماندگاری كه طی بیش از 40 سال گذشته در كشور انجام شده است افزود: امروز به بركت نظام جمهوری اسلامی ایران در تامین زیرساخت ها در اقصی نقاط كشور با كمترین مشكلات و كمبودها مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: گاز كه به عنوان یك زیرساخت جدید محسوب می شود، امروز شاهد هستیم به بركت نظام اسلامی بالغ بر 95 درصد روستاهای خراسان جنوبی از این نعمت بهره مند شده اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینكه رویكرد دولت سیزدهم، مردم محوری و توجه به اقشار آسیب پذیر بوده لذا بهره برداری از این پروژه در راستای خدمات رسانی به افراد توانخواه بسیار ارزشمند است.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت خیران در بهره برداری از پروژه های خدماتی تاكید كرد و افزود:: با توجه به اینكه اعتبارات اندك دستگاه های اجرایی، همه نیازهای جامعه هدف را پاسخ نمی دهد باید از توان و ظرفیت خیران در این راستا بهره ببریم.

برچسب ها
- افتتاح طرح
- خراسان جنوبی
- سازمان بهزیستی كشور
- معلولان
- دهه فجر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۳۹ - ۲۰/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۸