دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

خدمات در طرح «محله محور» مستقیم به دست جامعه هدف می رسد
 
یاسوج- ایرنا- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی كشور گفت: در طرح محله محور شدن فعالیت های این سازمان، تلاش بر این است كه خدمات مستقیما به دست جامعه هدف برسد.
خدمات در طرح «محله محور» مستقیم به دست جامعه هدف می رسد یاسوج- ایرنا- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی كشور گفت: در طرح محله محور شدن فعالیت های این سازمان، تلاش بر این است كه خدمات مستقیما به دست جامعه هدف برسد.

به گزارش ایرنا، اصغر كاظمی روز دوشنبه در آیین تكریم و معارفه مدیران كل پیشین و جدید بهزیستی كهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در این طرح با هدف رفع فقر، هر ماه در یك محله به ویژه در سكونت گاه های غیررسمی همراه شورای معاونان بهزیستی سركشی می شود تا با نگاه و نگرش مشاركتی، مردم محله در تعیین سرنوشت محله خود دخیل شوند و مشكلات و نیازهای افراد در آن بهتر رفع شود.

وی یادآور شد: سركشی از شهرستان ها و بررسی مشكلات مددجویان از نزدیك موجب دلگرمی آنها و نتیجه گیری بهتر می شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی كشور خاطرنشان كرد: مدیران باید رویكرد حضور در میدان را پذیرفته باشند تا بتوانند در بهزیستی كار كنند، زیر كار در بهزیستی با سایر نهادها متفاوت است.

كاظمی عنوان كرد: وجود بیش از 23 هزار معلول خفیف، متوسط و شدید در كهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت یك درصدی از كل كشور نیاز به كار جهادی در این استان را دوچندان كرده است.

وی در خصوص پیشگیری از معلولیت در كهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، انجام آزمایشات ژنتیك قبل از ازدواج، تقویت زیرساخت ها و راه ها و ارتقاء سطح كیفی خودروها نقش مهمی در كاهش معلولیت ها دارد.

33 هزار مددجو از خدمات بهزیستی كهگیلویه و بویراحمد برخوردارند كه از این تعداد افزون بر 23 هزار نفر معلول هستند.

در این آیین محمد كریم آریا به عنوان مدیر كل بهزیستی معرفی و از خدمات محسن مرادی مدیر كل پیشین بهزیستی تقدیر شد.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشاركت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان دنـا، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشاركت های مردمی واشتغال بهزیستی استان كهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی كهگیلویه وبویراحمد و مسئول بازرسی بهزیستی استان تهران بخشی از سوابق مدیریتی محمدكریم آریا است.

محسن مرادی مدیركل سابق از 10 دی ماه 98 تا كنون مسئولیت اداره كل بهزیستی كهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.

برچسب ها
- كهگیلویه و بویراحمد
- یاسوج
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۹:۲۰ - ۰۹/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۱