دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

وب دا - در آستانه روز جانباز؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز با جانبازان مركز توانبخشی سلمان فارسی دیدار كرد
 
در آستانه روز جانباز؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز با جانبازان مركز توانبخشی سلمان فارسی دیدار كرد



سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به همراه معاونان درمان و فرهنگی دانشجویی دانشگاه در آستانه فرا رسیدن روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، با جانبازان ضایعه نخاعی و ضربه مغزی مركز توانبخشی سلمان فارسی دیدار كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دكتر «سید وحید حسینی» در این دیدار ضمن تبریك به مناسبت اعیاد شعبانیه، از بخش های مختلف این مركز بازدید و از خدمت رسانی كاركنان به جانبازان دفاع مقدس قددرانی كرد.

این مقام مسوول در حوزه سلامت فارس از نزدیك روند خدمت رسانی و چالش ها و نیازمندی های جانبازان این مركز را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اعلام اینكه با راه اندازی كلینیك درد در دانشگاه، خدمات تخصصی به بیماران در حال ارایه بوده و جانبازان برای دریافت این خدمات در اولویت قرار می گیرند، افزود: همچنین در راستای رسیدگی تخصصی درمانی به جانبازان در بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه، امكانی فراهم می شود تا جانبازان در كمترین زمان ممكن، خدمات درمانی موردنیاز را دریافت كنند.

دكتر سید وحید حسینی در ادامه طی نشستی صمیمی با مسوولان این مركز و جانبازان، از نزدیك با مسایل و دغدغه های آنان آشنا شده و با اعلام آمادگی برای كاهش چالش های این مركز توانبخشی بر اساس ظرفیت و توان دانشگاه، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور كار خود قرار داد.


همچنین دكتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اعلام حمایت مجموعه سلامت از جانبازان، عنوان كرد: ارایه خدمات درمانی تخصصی و تسهیل روند خدمت رسانی به جانبازان این مجموعه، در اولویت دستور كار معاونت درمان دانشگاه قرار می گیرد.

فارس، سومین استان كشور در تعداد جانبازان نخاعی

«عبدالكریم زابلی» رییس مركز توانبخشی سلمان فارسی نیز در نشست با بیان اینكه فارس، سومین استان كشور در تعداد جانبازان نخاعی است، اعلام كرد: این مركز هم اكنون با دارا بودن 20 تخت بستری و بخش های پرستاری، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و پزشك عمومی به نزدیك به 177 جانباز ضایعه نخاعی و حدود 130 جانباز ضربه مغزی در سطح استان فارس خدمات ارایه می دهد.


جمعی از نمایندگان جانبازان ضایعه نخاعی و ضربه مغزی جنگ تحمیلی نیز در این نشست هم اندیشی، پیرامون نیازها و چالش های جسمی و سلامت جانبازان در این مركز، مواردی مطرح كردند.

این دیدار صبح امروز شنبه، چهاردهم اسفند 1400 در مركز توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی و ضربه مغزی سلمان فارسی و با حضور دكتر «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه، دكتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، دكتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و جمعی از دانشجویان دانشگاه، برگزار شد./103

پایان خبر
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۶:۳۴ - ۱۵/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱