دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شهردار تهران با جانبازان و ایثارگران
 
علیرضا زاكانی در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز با حضور در دهكده نشاط با تعدادی از جانبازان و ایثارگران دیدار و گفت و گو كرد.
دیدار صمیمی شهردار تهران با جانبازان و ایثارگران علیرضا زاكانی در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز با حضور در دهكده نشاط با تعدادی از جانبازان و ایثارگران دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاكانی شهردار تهران صبح امروز دوشنبه 16 اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز با حضور در دهكده نشاط (مركز جامع توانبخشی ایثار بقیه ا… (عج)) در جلسه ای صمیمی با تعدادی از جانبازان و ایثارگران دیدار و گفت و گو كرد. در این جلسه تعدادی از جانبازان و ایثارگران دغدغه های خود و جامعه جانبازان و ایثارگران از جمله ارائه و تكمیل خدمات درمانی، مناسب سازی معابر، سرویس دهی با استفاده از ون های ویژه جانبازان، مناسب سازی ایستگاه های مترو و اتوبوس های شركت واحد و به كار گیری جانبازان و معلولان در قسمت های مدیریت شهری جهت ارائه مشاوره را با شهردار تهران در میان گذاشتند.

براساس این گزارش؛ شهردار تهران پس از دیدار با جانبازان و ایثارگران، به مناسبت روز درختكاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی یك اصله نهال در محوطه مجموعه نشاط (مركز جامع توانبخشی ایثار بقیه ا… (عج)) غرس كرد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۳:۵۰ - ۱۶/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۱