دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

بی توجهی به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با گذشت 12 سال
 
بی توجهی به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با گذشت 12 سال
مدیركل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان كهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگ غنی ایثار وشهادت نظام اسلامی را بیمه كرده است.


به گزارش تابناك كهگیلویه و بویراحمد ، رضا پارسیان نژاد پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهداء از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در این ایام خبر داد واز انسجام ،همراهی و تعامل همه دستگاهها با بنیاد شهید تقدیر وتشكر كرد.
وی گفت: استان كهگیلویه و بویراحمدبه نسبت جمعیت در دفاع مقدس جز استان های پیشگام و اول در كشور بوده است كه 1880 شهید به انقلاب تقدیم كرده است.
مدیركل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان كهگیلویه وبویراحمد خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را وظیفه ای همگانی دانست وگفت: نماینده محترم ولی فقیه و ائمه استان ،مجموعه مدیریتی استان و در راس آنها استاندار فرهیخته استان نگاه خاصی به حل مشكلات جامعه ایثارگری دارند كه در خور تحسین است.
پارسیان نژاد به مأموریت بنیاد شهید و وظیفه سخت و سنگینی كه بر اساس ابعاد و وسعت فعالیت هایش یكی از گسترده ترین مجموعه كاری را انجام می دهد، اشاره كرد و گفت: یكی از مهم ترین اولویت های مجموعه بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیگری تكریم خانواده های شهدا و ایثارگران است
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه رقبای بسیار جدی در جبهه مخالف در حال تلاش برای مقابله با ارزش ها، آرمان ها و اعتقادات این نظام هستند عنوان كرد: امروز جنگ، نبرد روایت هاست و چیزی كه ضرورت دارد تا به مردم منتقل شود ارزش های دفاع مقدس است تا مورد تحریف قرار نگیرد.
وی خطر تحریف و فراموشی آرمانهای شهدا را جدی دانست وگفت: در جهاد تبیین همه باید در بیان ارزشها و آرمانهای شهدا اهتمام داشته باشیم تا در جنگ روایتها ارزشهای نظام اسلامی آنگونه كه شایسته است بیان شود.
پارسیان نژاد با اشاره به اشتغال فرزندان شهدا وجانبازان نیز گفت: مسئله اشتغال فرزندان از مسائل ومطالبه جدی جامعه ایثارگری است كه در گذشته كم كاریهایی صورت گرفته كه باید با جدیت پیگیری وجبران شود.
وی از همه خانواده های معزز شهدا ،ایثارگران ،جانبازان،آزادگان و عموم مردم خواست با ارائه نظرات سازنده وایده های خلاقانه ،خادمان خویش را در بنیاد شهید كمك كنند تا آنگونه كه شایسته است به جامعه هدف خدمت نماییم.
مدیركل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با انتقاد از عدم توجه به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از 12 سال از این پروژه می گذرد كه 36 درصد پیشرفت فیزیكی دارد كه امیدواریم مدیران استان كمك كنند تا شاهد بهره برداری از پروزه مهم باشیم.
وی در پایان از ستاد نماز جمعه كه در معرفی شهدا و قرائت وصیت نامه آنان همكاری و تلاش مضاعفی دارند صمیمانه تقدیر و تشكر نمود.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۰۰:۵۸ - ۲۱/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۹