دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

مراجعه نزدیك به 30 هزار بیمار به مراكز درمانی هلال احمر در نوروز
 
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از مراجعه 29 هزار 459 بیمار به مراكز درمانی این جمعیت در سراسر كشور در ایام نوروز خبر داد....

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از مراجعه 29 هزار 459 بیمار به مراكز درمانی این جمعیت در سراسر كشور در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال احمر، پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت با تاكید بر فعالیت مراكز درمانی، مراكز توانبخشی و داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز گفت: از یكم تا سیزدهم فروردین ماه 1401 در مجموع 29 هزار و 459 بیمار از مراكز درمانی هلال احمر، خدمات دریافت كردند.

او افزود: در این مدت همچنین یك هزار و 618 توان خواه به مراكز توابخشی هلال احمر در سراسر كشور مراجعه كردند و از خدماتی همچون فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، كاردرمانی، شنوایی سنجی، ارتز و پروتز استفاده كردند.

نامدار با تاكید بر اینكه مراكز توانبخشی و داروخانه های جمعیت هلال احمر ملزم به فعالیت در ایام تعطیل نیستند و در تعطیلات سال نو 1401 به صورت كشیك به خدمت رسانی پرداختند تا مردم برای تامین داروهای اساسی و دریافت خدمات توانبخشی دچار مشكل نشوند؛ گفت: علاوه بر 2 داروخانه هلال احمر در تهران، در مجموع 23 هزار و 858 نسخه در داروخانه های هلال احمر در شهرستان های مختلف كشور ثبت و داروهای مورد نیاز مردم از یكم تا سیزدهم فروردین به آن ها تحویل داده شد.
منبع خبر:
پایگاه دولت
   تاریخ: ۱۲:۵۴ - ۱۴/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۷