دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دكتر خاتون آبادی: دستیابی به عنوان قطب توانبخشی از اهداف دانشكده است
 
رئیس دانشكده توانبخشی در نشست هیئت رئیسه دانشكده از اهمیت برنامه ریزی و مدیریت دقیق برای دستیابی به اهداف بزرگ سخن گفت.
در نشست هیئت رئیسه دانشكده توانبخشی دكتر خاتون آبادی: دستیابی به عنوان قطب توانبخشی از اهداف دانشكده است
رئیس دانشكده توانبخشی در نشست هیئت رئیسه دانشكده از اهمیت برنامه ریزی و مدیریت دقیق برای دستیابی به اهداف بزرگ سخن گفت.

217920.mp3 دكتر خاتون آبادی: دستیابی به عنوان قطب توانبخشی از اهداف دانشكده است



اخبار مرتبط گالری عكس مرتبط گالری فیلم مرتبط گالری صوت مرتبط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران دانشكده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 22 شهریور 1401 با حضور دكتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشكده و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.
در این نشست دكتر خاتون آبادی ضمن تاكید بر بهره گیری از آموزه های قرآن در انجام امور، به آیه 173 سوره آل عمران و 40 انفال اشاره كرد و اظهار كرد: جز به اذن خدا برگی از درخت نمی افتد، اگر همواره این موضوع را مد نظر قرار دهیم هیچ قدمی جز با خلوص برنمی داریم و با نیت درست پیش خواهیم رفت؛ خوشبختانه هر اقدامی كه در دانشكده در یكسال اخیر انجام شده است بر همین مبنا شكل گرفته و در راستای هدف دانشكده و با تاكید بر خدمت بیش از پیش به جامعه صورت گرفته است.
وی تصریح كرد: در دنیای امروز، نیاز به خدمات توانبخشی محسوس است، دانشكده توانبخشی به عنوان مرجع ارائه خدمات آموزشی و بالینی توانبخشی محسوب می شود؛ بنابراین مهم است كه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های توانبخشی با چه میزان مهارت و توانمندی به جامعه بالینی وارد می شوند، به نوعی همه ما در این امر مسئول هستیم و می بایست با همه توان خود برای بهترین نتیجه تلاش كنیم؛ خوشبختانه با فعالیت هایی كه در حوزه درمان دانشكده صورت گرفته به زودی می توان میزان اثربخشی و موفقیت این حوزه را سنجید.
در بحث سبطین با برگزاری جلسات مكرر هفتگی اهداف این دانشگاه پیگیری و محقق شد كه نشان دهنده آن است كه با پیگیری جدی موارد تحقق می یابد، در بحث درمان نیز به صورت هفتگی پیگیر امور درمانی هستیم و به یاری خداوند با همكاری همه همكاران، فعالیت ها را به بهترین شكل پیش خواهیم برد.
وی تاكید كرد: تكلیفی كه امروز به گردن ما است را باید به بهترین شكل انجام دهیم، نتایجی كه از معاونت ها آمده است نتایج خوبی بوده است و نشان دهنده این مهم است كه امور به خوبی پیگیری می شود.
دكتر خاتون آبادی اظهار كرد یكی از برنامه های ما این است كه به عنوان قطب توانبخشی در كشور باشیم؛ اهداف بزرگ نتایج بزرگ خواهد داشت. ما امكان و شرایط قطب شدن را داریم كه با مدیریت و همكاری درست به آن دست پیدا خواهیم كرد. زمان به سرعت می گذرد و باید قدردان تك تك لحظات باشیم و همواره میزان پیشرفت امور را با ارائه گزارش عملكرد بررسی كنیم.
وی گزارشی از برگزاری كمیته جذب ارتقا ارائه كرد و از اهمیت دیدگاه توسعه ای در پیشبرد امور سخن گفت و برنامه های دستور كار دانشگاه برای جذب نیروی هیئت علمی بالینی را شرح داد.
در ادامه هر یك از معاونین نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ارائه گزارش عملكرد و برنامه های پیش رو ارائه كردند.
در پایان گزارشی از روند پیشرفت جلسات پایلوت سایت و راه اندازی صفحه اینستاگرام دانشكده توانبخشی ارائه شد.

گروه خبری : دانشكده توانبخشی كد خبر : 217920

كپی لینك كوتاه

-
-
   تاریخ: ۱۴:۵۳ - ۲۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰۷