دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایمپلنت دندان در تهران با بهترین كیفیت
 
ایمپلنت دندان یكی از بهترین روش ها برای جایگزین كردن دندان مصنوعی به جای دندان از دست رفته شما است. ممكن است برای همه ما پیش بیاید كه دندان طبیعی خود را به دلایل مختلف از دست بدهیم و از آنجا كه علاوه بر اینكه در زیبایی ما تاثیر منفی می گذارد در سلامت ما هم اثر منفی دارد؛ چرا كه اگر دندان خود را ...
ایمپلنت دندان یكی از بهترین روش ها برای جایگزین كردن دندان مصنوعی به جای دندان از دست رفته شما است. ممكن است برای همه ما پیش بیاید كه دندان طبیعی خود را به دلایل مختلف از دست بدهیم و از آنجا كه علاوه بر اینكه در زیبایی ما تاثیر منفی می گذارد در سلامت ما هم اثر منفی دارد؛ چرا كه اگر دندان خود را از دست بدهیم، نمی توانیم غذا را خوب بجویم و در نتیجه سلامت دستگاه گوارش و ارگان های دیگر بدن به خطر می افتد. در مطلب امروز قصد داریم انجام ایمپلنت دندان در تهران با بهترین كیفیت را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم قصد دارید ایمپلنت دندان انجام دهید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

ایمپلنت دندان در تهران با بهترین كیفیت
ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت دندان عملی است كه به جای دندان طبیعی از دست رفته یك پروتز مصنوعی در استخوان فك كاشته می شود. پس از اینكه پیچ دندان با روكش فلزی یا سرامیكی جوش خورد، دندان مصنوعی شبیه دندان طبیعی می شود. در ایمپلنت باید در فك، جراحی انجام شود و پیچ در درون آن جای بگیرد؛ به همین دلیل این كار باید تحت نظر دندانپزشك متخصص ایمپلنت انجام بگیرد تا بهترین نتیجه عاید شما شود و مدت طولانی بتوانید از آن بدون هیچ مشكلی استفاده كنید. مدت استفاده از ایمپلنت را تا 25 سال در نظر می گیرند. كاشت ایمپلنت بدون درد و با بی حسی انجام می شود.

روش های ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت دندان طبق مراحلی انجام شده و بر اساس نوع فرایند آن تقسیم بندی می شوند. روش های ایمپلنت دندان عبارتند از:

روش ایمپلنت دندان دو مرحله ای این ایمپلنت در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول دندانپزشك با انجام عمل جراحی ایمپلنت را در داخل استخوان فك قرار می دهد و به وسیله بخیه، بافت لثه را می بندد. مرحله دوم كه بعد از گذشت مدتی كه بین 3 ماه تا 6 ماه است برای وصل كردن اباتمنت و ترمیم موقت آن یك قسمت كوچك از آن را باز می كنند.

ایمپلنت دندان در تهران با بهترین كیفیت

روش ایمپلنت دندان فرو رونده در این روش كه از رایج ترین روش های ایمپلنت دندان محسوب می شود ایمپلنت را در درون استخوان فك قرار می دهند و از این ایمپلنت به جای بریج دندان یا دندان ممصنوعی استفاده می شود. انواع آن عبارتند از: پیچی، استوانه ای و تیغه دار.

روش ایمپلنت دندان تك مرحله ای در این روش یك ایمپلنت بلند را در استخوان فك جای می دهند و بخیه می زنند. بعد از انجام بخیه و هم سطح شدن بافت لثه بالای ایمپلنت و بافت لثه حدود چند ماه زمان لازم است تا بهبودی حاصل شود و بعد از این مدت بدون انجام عمل جراحی خاصی اباتمنت و روكش موقت روی ایمپلنت وصل می شود. این روش در یك مرحله انجام می شود و نیازی به انجام مرحله دوم ندارد. بین 3 تا 6 ماه زمان می برد تا ایمپلنت كاملا به استخوان فك جوش بخورد.

روش ایمپلنت دندان ساب پریو استیل نحوه قرارگیری این ایمپلنت در بافت لثه و روی استخوان فك است. در این روش سر فلزی ایمپلنت دندان برای نگهداری ایمپلنت رو به بیرون است. این روش برای عمل های تك مرحله ای ایمپلنت كاربرد دارد و معمولا مناسب افرادی است كه استخوان فك آنها ارتفاع كافی ندارد.

روش ایمپلنت دندان فوری اگر شرایط مهیا باشد متخصصین ایمپلنت روش ایمپلنت دندان فوری را پیشنهاد می كنند. در این روش كه به صورت یك روزه انجام می شود باید آناتومی استخوان قسمتی كه نیاز است ایمپلنت در آنجا كاشته شود مناسب این ایمپلنت باشد؛ چرا كه گاهی برای محكم شدن ایمپلنت در محلی كه بافت استخوانی آن نرم است لازم است پیوند استخوان انجام شود و در این گونه موارد نمی توان ایمپلنت فوری انجام داد یا افرادی كه سیگاری یا به دیابت مبتلا هستند نمی توانند از این روش استفاده كنند. این روش برای دندان جلویی و دندان هایی كه از بیرون دید دارند مناسب است.

روش ایمپلنت دندان كوتاه در این روش، دندان ها جزئی و باریك هستند و اندازه كوچك تری از اندازه طبیعی دندان ها دارند. این دندان ها با روش های كم تهاجمی به محل مورد نظر وصل می شوند و برای ثابت شدن پروتز پایین فك كاربرد دارند.

روش ایمپلنت دندان All-on-4 All-on-4 روشی برای كاشت دندان است كه جانشین دندان های فك بالا یا كل فك به صورت یك قوس كامل می شود. در این روش برای هر فك، چهار ایمپلنت دندان در استخوان قرار داده شده وعمل پیوند استخوان در آن انجام نمی شود. برای قرار دادن آنها باید از جوش های خاصی استفاده شود. تا زمانی كه بافت لثه خوب شود باید از رژیم غذایی خاصی كه پزشك پیشنهاد می كند، استفاده كنید. بعد از اینكه تقریباً شش ماه از زمان كاشت دندان گذشت، دندان های جانشین همیشگی را قرار می دهند.

روش ایمپلنت های Endosteal این روش جایگزین بریج یا پروتز متحرك می شود. ایمپلنت های Endosteal در انواع مدل های فیكسچر و مدل های اباتمنت یا تیغه ای موجود هستند. در این ایمپلنت، سوراخی در فك به اندازه پایه تیتانیومی ایجاد می كنند تا ریشه مصنوعی در فك قرار بگیرد. سپس باید پایه نرم و استخوان های كنار آن به پایه تیتانیومی جوش بخورد. بعد از چند ماه، قسمت تاج را روی پایه قرار می دهند.

روش ایمپلنت پانچ در این روش، آسیب كمی به استخوان و لثه وارد می شود و از ورم زیاد، خونریزی شدید، كبودی و درد خبری نیست و بخیه هم لازم ندارد. معمولا جای گذاری هر ایمپلنت 15 دقیقه طول می كشد. بعد از 3 ماه كه از جای گذاری ایمپلنت دندان در فك گذشت ایمپلنت جوش خورده و قسمتی از بدن می شود. بعد از 3 ماه درپوش روی ایمپلنت را بر می دارند و اباتمنت را روی آن قرار می دهند. برای قالب گیری و طراحی روكش هم یك الی دو هفته زمان لازم است.

نكاتی در مورد مراقبت از ایمپلنت دندان بعد از كاشت ایمپلنت لازم است به رعایت نكاتی كه در زیر می آوریم، بپردازید:

بعد از انجام ایمپلنت حداقل تا 24 ساعت نباید از مواد غذایی سفت و داغ استفاده كنید؛ بلكه مواد غذایی شما باید ولرم حالت رقیق داشته باشد. تا 3 روز بعد از ایمپلنت نباید قسمت ایمپلنت شده را مسواك بزنید؛ بلكه لازم است از نخ دندان های مخصوص ایمپلنت استفاده نمایید. باید روزی دو بار از دهان شویه هایی كه بدون الكل هستند استفاده كنید. اگر سیگاری هستید نباید به مدت یك ماه سیگار بكشید. اگر در قسمت ایمپلنت احساس درد داشتید، به پزشك خود مراجعه كنید. تا یك ماه بعد از كاشت ایمپلنت از انجام فعالیت بدنی، جابه جا كردن وسایل سنگین و ورزش های سنگین خودداری كنید. برای جلوگیری از افزایش خونریزی تا 48 ساعت پس از كاشت ایمپلنت دندانی به وسیله نی مایعات ننوشید و آب دهان خود را بیرون نریزید. سخن پایانی ایمپلنت دندان در بهترین كلینیك دندان پزشكی در تهران انجام می شود. اگر شما هم نیاز به ایمپلنت دارید توصیه می كنیم به كلینیك مهرآوید مراجعه كنید و تحت نظر بهترین دندانپزشكان این كلینیك، ایمپلنت انجام دهید. برای نوبت دهی به لینك مربوط مراجعه كنید.

نظر شما شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ

نام
ایمیل
نظر شما
لطفا حاصل عبارت را در جعبه متن روبرو وارد كنید 0 + 0 =

ارسال

پربازدیدترین اخبار تاثیر كپسول گیاهی ممورال برای درمان اضطراب یا افت حافظه
چه راهی برای اخذ مدرك دندانسازی هست؟
آنچه در مورد نعوظ صبحگاهی باید بدانید
آغاز بارش ها از روز سه شنبه/ تداوم آلودگی هوا در تهران طی روز یكشنبه
آلودگی پایتخت 6 برابر سقف مجاز؛ گزارش رسمی از «مواجهه بالای شهروندان با ذرات سمی»
آموزش نحوه رفتار با معتادان در حین ترك
قبل از اینكه مجلس برخورد كند وزیر بهداشت استعفا دهد
مدیرعامل داروسازی فارابی بركنار شد
ویتامینی كه ایمنی بدنتان را بالا می برد
آغاز ثبت نام وام 7 میلیون تومانی برای بازنشستگان
توصیه مهم برای لاغر شدن/ چگونه اشتها را سركوب كنیم
خشم مرگبار پسر از ازدواج دوم پدر
سرماخوردن در هوای سرد ""افسانه"" است؟
چگونه پریودهایتان را منظم كنید؟
اسپری های تنفسی در شوك قیمتی
احتمال ابتلا به دیابت با مصرف خودسرانه این دارو
تكرار سیلاب ها در نبود هماهنگی
شیوع كوتاهی قد و لاغری در كودكان چهار استان كشور
چطور به یك بچه بگوییم مادرت سرطان دارد؟
توصیه های تغذیه ای برای كاهش سردردهای میگرنی

پیشنهاد سردبیر 10 غذایی كه باید هنگام ابتلا به آنفولانزا بخورید 10 غذایی كه باید هنگام ابتلا به آنفولانزا بخورید غذاهایی كه می توانید در طول آنفلوآنزا امتحان كنید تا شرایط شما را بهبود ببخشد.

احتمال ابتلا به دیابت با مصرف خودسرانه این دارو احتمال ابتلا به دیابت با مصرف خودسرانه این دارو سیدعلی فاطمی گفت: مطالعات نشان می دهند كه مصرف بی رویه كورتون ها سبب بروز پوكی استخوان، دیابت، نازكی پوست و چاقی موضعی در افراد می شود.

توصیه مهم برای لاغر شدن/ چگونه اشتها را سركوب كنیم توصیه مهم برای لاغر شدن/ چگونه اشتها را سركوب كنیم مهار كننده اشتهای غذایی مكمل یا روشی است كه احساس گرسنگی در فرد را متوقف می كند. برخی از روش ها برای سركوب اشتها از سایر روش ها موثرتر هستند.

سرماخوردن در هوای سرد سرماخوردن در هوای سرد ""افسانه"" است؟ وقتی پاییز و زمستان فرا می رسد، بسیاری از ما دچار سرماخوردگی می شویم اما سوال این است كه آیا هوای سرد، دلیل بروز علائم ماست؟

آموزش نحوه رفتار با معتادان در حین ترك آموزش نحوه رفتار با معتادان در حین ترك فردی را كه گرفتار اعتیاد شده است تهدید نكنید و به او اولتیماتوم ندهید؛ انتقاد شما می تواند با شكل دادن حس شرمندگی او، به اعتیادش دامن بزند؛ انتظار تغییر فوری را نداشته باشید چرا كه گذشتن از هر مرحله ی زندگی صبوری می طلبد.

چطور به یك بچه بگوییم مادرت سرطان دارد؟ چطور به یك بچه بگوییم مادرت سرطان دارد؟ مهم است كه با بچه ها در مورد خطرات سلامت خانواده صحبت كنید، اما تأثیر به اشتراك گذاری این نوع اطلاعات نامشخص بوده است.

آنچه در مورد نعوظ صبحگاهی باید بدانید آنچه در مورد نعوظ صبحگاهی باید بدانید سطح تستوسترون شما صبح ها بعد از بیدار شدن به بالاترین حد خود می رسد. بلافاصله پس از بیدار شدن از مرحله خواب با حركت سریع چشم (REM) بیشترین میزان آن است. افزایش این هورمون به تنهایی ممكن است برای ایجاد نعوظ كافی باشد، حتی در غیاب هرگونه تحریك فیزیكی.

ویتامینی كه ایمنی بدنتان را بالا می برد ویتامینی كه ایمنی بدنتان را بالا می برد ویتامینD یكی از مهمترین ویتامین ها برای تامین سلامت بدن است. تقویت استخوان بندی بدن، بالا رفتن سیستم ایمنی و جلوگیری و مقابله با عفونت های مختلف از مزایای وجود ویتامین D در بدن است.

خطرات مصرف كره بادام زمینی در دوران بارداری خطرات مصرف كره بادام زمینی در دوران بارداری
آیا دندان درآوردن باعث تب و اسهال كودك می شود؟ آیا دندان درآوردن باعث تب و اسهال كودك می شود؟
فتق چیست و چه علائمی دارد؟ فتق چیست و چه علائمی دارد؟
خون در مدفوع؛ چرا و به چه علت؟ خون در مدفوع؛ چرا و به چه علت؟
سندروم داون چیست؟ سندروم داون چیست؟
دلایل سردردهای ضربان دار و راههای درمان آن دلایل سردردهای ضربان دار و راههای درمان آن

پربحث ترین اخبار چه راهی برای اخذ مدرك دندانسازی هست؟
تزریق رنگدانه روش جدید درمانی ویتیلیگو
آغاز ثبت نام وام 7 میلیون تومانی برای بازنشستگان
درد و تورم استخوان نشانه سرطان است؟
نكاتی برای كنترل اگزما در نوزادان
6 راه ساده برای بهبود سلامت روده
دریافت مستمری از كارافتادگی با كمتر از یك ماه بیمه پردازی
جایگاه ایران در تغذیه سالم كجاست؟

جستجو خبرها سرویس ها

- درباره ما
- ارتباط با ما
- تبلیغات
- شرایط استفاده © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سلامت نیوز می باشد.

سلامت نیوز نسخه چاپی ندارد و به هیچ سازمانی وابسته نیست.

-
-
-
-
-
-
salamatnews.com

نسخه دسكتاپ نسخه موبایل

Nastooh Saba Newsroomطراحی و تولید: نستوه
منبع خبر:
سلامت نیوز
   تاریخ: ۱۱:۴۴ - ۲۳/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰۶