دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین سمینار « بررسی چالش های دارویی در اقتصاد سلامت و ارائه راهكارها برای آن » برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نخستین سمینار « بررسی چالش های دارویی در اقتصاد سلامت و ارائه راهكارها برای آن » برگزار شد

نخستین سمینار « تصمیم گیری مبتنی بر شواهد علمی، بررسی چالش های دارویی در اقتصاد سلامت و ارائه راهكارها برای آن »، امروز (پنجشنبه) به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با حضور معاونان تحقیقات و آموزشی وزارت بهداشت، و رئیس سازمان غذا و دارو، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، در این سمینار یك روزه كه جمعی از مدیران و صاحبنظران حوزه دارویی كشور نیز بصورت حضوری و مجازی شركت داشتند، مباحث پیش بینی شده پیرامون سه محور « اولویت های دارویی براساس نقشه بار بیماری ها، ارائه نتایج مطالعات بررسی وضعیت روند تجویز و مصرف منطقی داروها، تقویت ساز و كارها و ظرفیت های ملی برای تجویز و مصرف منطقی دارو » ارائه شد.

دكتر سیدعلی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان میزبان این سمینار علمی و اجرایی، با عرض خیرمقدم به معاونان وزارت بهداشت و همه مدیران و متخصصان حوزه دارو دانشگاه های علوم پزشكی منطقه تهران، گفت: موضوع این سمینار، مهم است و به دلیل اهمیت آن، مسئولان وزارت بهداشت تصمیم گرفتند كه نشستی صمیمی و تخصصی برای دستیابی به راهكارهای مفید و موثر در حوزه دارو داشته باشند.

وی ابراز امیدواری كرد كه آنچه برگرفته از این سمینار خواهد بود، به اقصی نقاط كشور تعمیم داده شود و همه در نهایت به نفع جامعه و نظام سلامت گام برداریم.

ادامه دارد ...

اخبار تكمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۸:۱۵ - ۲۶/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰۲