دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رییس جمعیت هلال احمر: 900 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات برای اورژانس كشور خریداری شد
 
یزد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر كشور با اشاره به مجهز شدن ناوگان امدادی این جمعیت گفت: اكنون به خرید 900 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات اقدام كردیم كه در اردیبهشت سال آینده به ناوگان این جمعیت اضافه می شود.
رییس جمعیت هلال احمر: 900 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات برای اورژانس كشور خریداری شد یزد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر كشور با اشاره به مجهز شدن ناوگان امدادی این جمعیت گفت: اكنون به خرید 900 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات اقدام كردیم كه در اردیبهشت سال آینده به ناوگان این جمعیت اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیرحسین كولیوند چهارشنبه شب در اختتامیه یازدهمین گردهمایی آموزشی، علمی و كاربردی مسوولان و مدیران حقوقی، املاك و موقوفات جمعیت هلال احمر كشور در یزد افزود: از این تعداد 600 دستگاه خودرو امداد و نجات و مابقی آمبولانس است.

وی با بیان اینكه ناوگان امداد و نجات هلال احمر مدت هاست كه تجهیز نشدند اظهار كرد: همچنین علاوه بر این مجوز برای تجهیز 6500 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات انجام شده است كه پس از مصوب خریداری می شود.

رییس جمعیت هلال احمر كشور تصریح كرد: همچنین مجوز خرید یكهزار دستگاه آمبولانس و خودرو امداد توسط خیرین گرفته شده است كه كارهای اولیه آن در دست اقدام است و در نیمه اول سال 1402به ناوگان اضافه می شود.

كولیوند از خرید تجهیزات انفرادی و نجات در پایگاه ها امداد و نجات خبر داد و افزود: در این زمینه بودجه تامین شده و بزودی پایگاه ها مجهز می شوند زیرا اعتقاد داریم وقتی پایگاه مجهز به تجهیزات باشد نیروهای امداد و نجات می توانند خدمات مطلوب به شهروندان ارائه كنند.

رییس جمعیت هلال احمر كشور از پیگیری كسب مجوز تحصیلات تكمیلی برای رشته های پرستاری، فیزیوتراپی و فوریت های پزشكی در موسسات و دانشگاههای جمعیت هلال احمر خبر داد و خاطر نشان كرد: آموزش مهارت آموزی و كمك های اولیه به امدادگران در دستور كار قرار دارد تا در زمان وقوع حادثه بتوانند این گروه نقش آفرینی كنند.

وی سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر نیروهای امداد ونجات بیان كرد و گفت: امروز مردم به جمعیت هلال احمر اعتماد خوبی دارند و نگاه مسئولان نیز نگاه مثبتی است كه این موفقیت ناشی از تلاشهای فعالان این حوزه است.

كولیوند تلاش برای ثبات شغلی و ارتقای معیشت كاركنان و خانواده های از اولویت های ما است ادامه داد: فدارسیون جمعیت هلال احمر در كشور امارات با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرارداد همكاری امضا كرده و این بیانگر قدرت و دستاورد هلال احمر ایران در ابعاد بین المللی است.

گردهمایی آموزشی، علمی و كاربردی مسوولان و مدیران حقوقی، املاك و موقوفات جمعیت هلال احمر كشور از دیروز در استان یزد هدف انتقال تجربیات و بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل حقوقی و املاك جمعیت هلال احمر در استان یزد آغاز شد.

برچسب ها
- یزد
- پیرحسین كولیوند
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
- سازمان امداد و نجات هلال احمر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۱:۴۰ - ۲۵/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۱۵