دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سرمایه اصلی هلال احمر داوطلبان هستند
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراسم تجلیل از داوطلبان برتر استان كرمان ضمن اشاره به سه حوزه فعالیتی این سازمان گفت: سرمایه اصلی در هلال احمر داوطلبان هستند.
سرمایه اصلی هلال احمر داوطلبان هستند رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراسم تجلیل از داوطلبان برتر استان كرمان ضمن اشاره به سه حوزه فعالیتی این سازمان گفت: سرمایه اصلی در هلال احمر داوطلبان هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از كرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی در مراسم تجلیل از داوطلبان برتر استان كرمانبا بیان اینكه سرمایه اصلی در هلال احمر داوطلبان هستند، گفت: هر ساله 14 آذر (5 دسامبر) به عنوان روز جهانی داوطلب گرامی داشته می شود و امسال هم با شعار همبستگی و كار داوطلبانه این روز را جشن گرفتیم.

وی افزود: امسال حوادث مختلفی در سطح كشور رخ داد و تلاش زیادی از سوی نیروهای هلال احمر استان كرمان در سیل اخیر انجام شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینكه هلال احمر در سه محور فعالیت های خودش را انجام می دهد، اضافه كرد: اولین مورد، جذب و سازماندهی داوطلبان و افرادی كه علاقه مندند خدمات خود را به همنوعان خود ارائه كنند.

سلیمی گفت: ما در جمعیت هلال احمر با همكاری دوستان در سازمان داوطلبان، به عنوان درگاه ورودی افراد متقاضی عضویت در جمعیت ایفای نقش می كنیم.

وی تصریح كرد: از افرادی كه تاكنون به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در نیامده اند، دعوت می كنیم به خیل عظیم داوطلبان بپیوندند و ما را در خدمت به مردم یاری كنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: دومین مورد از محور عملكرد این سازمان، ارائه خدمات حمایتی به بیماران نیازمند و متاثرین از حوادث و بلایا است، یكی از توفیقاتی كه امسال داشتیم این بود كه بالغ بر 180 میلیارد تومان كمك هزینه دارو و درمان به صورت بلاعوض در سطح كشور داشتیم و این كمك به بیماران نیازمند توسط مددكاران اجتماعی كه بخش عمده آنها دواطلب جمعیت هلال احمر بوده اند، انجام شد.

وحید سلیمی، عنوان كرد: همچنین خدماتی در حوزه معیشت و محرومیت زدایی و تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی كه با مشاركت بنگاه های اقتصادی توسط همكاران در استان ها به ویژه جمعیت هلال احمر كرمان، انجام و كارهای بزرگی جهت جذب منابع بسیار خوب، صورت گرفته است.

وی با تقدیر از خیرین بلند همت، گفت: خیرین بزرگواری كه در كنار هلال احمر هستند و بخش عمده آنها بدون نام و نشان خدمت می كنند و بیشترین زحمت را متحمل هستند، لذا ما به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به سومین محور فعالیت های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ابراز داشت: در قسمت سوم فعالیت ها، ارائه برنامه های بشردوستانه و اقداماتی كه در حوزه محرومیت زدایی و ارائه خدمات سلامت محور در قالب كاروان های سلامت، اجرای پروژه نذر آب در پنجمین مرحله در 100 روستا با مشاركت خیرین و داوطلبان پر تلاش برگزار شد و به انجام رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمان نیز در این مراسم، داوطلبان را یاوران همیشه همراه هلال احمر دانست و گفت: به منظور گرامیداشت روز 14 آذر، در مقابل شما بزرگ مردان و شیرزنان استان كرمان كه همیشه بی ریا و بدون هیچ مزدی خدمات كاملا داوطلبانه انجام می دهید، سر تعظیم فرو می آوریم.

رضا فلاح افزود: خواست خدا بوده است كه با دست شما دست بی نوایی گرفته شود، چرا كه پزشكان و خیرانی هستند كه بی منت به مردم خدمات رسانی می كنند و چه بهتر كه به آنها لقب فرشته نجات را داد.

وی با بیان اینكه وظیفه سنگینی بر دوش ما هلال احمری ها است، بیان كرد: خانه هلال در زهكلوت در دورترین نقطه استان كرمان فعال شده است، جمعیت هلال احمر امروزه با ایجاد خانه های هلال در روستاها جایگاه ویژه ای گرفته و رونق یافته است، چرا كه ركن و اساس این همت ها داوطلبانه بودن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمان؛ با بیان اینكه داوطلبان چراغی برای دیگران روشن می كنند ولی خودشان در تاریكی هستند، گفت: آنها ناجی جان مردم هستند و انسانیت را معنی كرده اند و كارها را بدون ادعای پیروزی انجام می دهند. هلال احمر یك نهادی است كه در سخت ترین شرایط حضور پیدا می كند و هر جا كه گرفتاری است داوطلبان هلال احمر حضور دارند.

لینك كوتاه خبر

اخبار مرتبط افتتاح مركز توانبخشی جمعیت هلال احمر سیرجان تا دهه فجر
خدمات هلال احمر بی طرفانه و بی غرضانه است/ اختتامیه اردوی منطقه ای فرماندهان دادرس در كرمان
برگزاری پنجمین اردوی منطقه ای دادرس در كرمان /آموزش 1600 فرمانده دادرس پیشرفته
از برترین های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان كرمان تجلیل شد
زمین لرزه سیرچ كرمان خسارتی نداشت

برچسب ها
- #رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر
- #مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان كرمان
- #مراسم تجلیل از داوطلبان برتر استان كرمان

نظر شما شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ

نام
ایمیل
نظر شما
captcha
لطفا حاصل عبارت را در جعبه متن روبرو وارد كنید

ارسال

آخرین اخبار ثبت 9 اثر ناملموس استان كرمان در فهرست آثار ناملموس فرهنگی و تاریخی كشور 1401-09-21 20:12
كشت زعفران در 168 هكتار از اراضی شهربابك 1401-09-21 20:02
فراخوان بیست و هفتمین جشنواره شعر رضوی در استان كرمان 1401-09-21 19:51
سرمایه اصلی هلال احمر داوطلبان هستند 1401-09-21 19:42
انعقاد تفاهم نامه همكاری شركت گاز و اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان 1401-09-21 17:28
هشتمین اجلاس استانی نماز 29 آذر در كرمان برگزار می شود 1401-09-21 17:21
ساخت بوستان اختصاصی تفریحی ویژه افراد دارای معلولیت در كوهبنان 1401-09-21 17:03
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس: حرم حضرت شاهچراغ(ع) در تاریخ معاصر ایران نقش محوری در مبارزات مردم علیه ظلم داشته است 1401-09-21 15:47
انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد فارس 1401-09-21 15:42
نقش تغذیه به موقع و بهینه باغات در كنترل آفت زنبور مغزخوار بادام 1401-09-21 15:39
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان: قدردانی از عوامل برگزاری باشكوه مراسم چهلم شهدای شاهچراغ 1401-09-21 15:37
زنجان میزبان مسابقات قهرمان كشوری بیماران خاص هموفیلی 1401-09-21 15:34
راه اندازی سامانه ی دریافت پرونده تصویری پزشكی،بیماران در بیمارستان گراش 1401-09-21 14:38

نسخه دسكتاپ نسخه موبایل



-
-
-
-
-
-

خبرگزاری سلامت | طبنا رسانه سلامتی

Nastooh Saba Newsroomطراحی و تولید: نستوه

بالا
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۲۰:۳۶ - ۲۱/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۷