دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهزیستی ایلام از خانوارهای چند قلو حمایت می كند
 
ایلام-مدیركل بهزیستی ایلام از حمایت این نهاد از خانواده های دارای فرزند چندقلو در استان خبر داد.
بهزیستی ایلام از خانوارهای چند قلو حمایت می كند ایلام-مدیركل بهزیستی ایلام از حمایت این نهاد از خانواده های دارای فرزند چندقلو در استان خبر داد.

حسین نورعلیوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اقدام در راستای سیاست های افزایش نرخ جمعیت، كاهش مشكلات مالی خانواده ها و جلوگیری از پیری جمعیت انجام و این خانواده ها از حمایت های مستمر و غیر مستمر بهزیستی برخوردار می شوند.

وی افزود: یكی از مهمترین حمایت های بهزیستی از این خانواده ها برقراری مستمری بوده كه در این زمینه مستمری این خانواده ها برقرار شده است.

مدیركل بهزیستی ایلام با بیان اینكه یكی از اقدام های مهم دولت سیزدهم حذف دهك درآمدی برای برقراری مستمری خانواده های چند قلو بوده، افزود: برای برقراری مستمری خانواده های دارای فرزند دو قلو باید این افراد زیر دهك هفت باشند، ولی برای خانواده های دارای فرزند سه قلو به بالا محدویت دهك درآمدی برداشته شده است.

نورعلیوند بیان كرد: مستمری این خانواده ها از بدو تولد تا سن 6 سالگی كودك برقرار خواهد شد.

وی اظهار كرد: علاوه بر برقراری مستمری خدماتی نظیر توزیع شیر خشك، پرداخت تسهیلات اشتغال، خدمات مشاوره ای، كمك های موردی و … به این خانواده ها از طریق این اداره كل ارایه می شود.

مدیركل بهزیستی ایلام از خانواده های دارای فرزند دو قلو و بالاتر در استان خواست به منظور حمایت و بهره مندی از خدمات این اداره كل پس از اخذ دهك درآمدی به منظور برخورداری از خدمات این اداره كل به ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان مراجعه كنند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۰:۴۴ - ۲۲/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۰