دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

هم زمان با هفته پژوهش و فناوری؛نمایشگاه دو روزه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه برگزار شد/ گزارش تصویری
 
رییس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه بازدید كرد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشكی بوشهر، به مناسبت هفته ی پژوهش و فناوری، نمایشگاه دو روزه ای را به منظور ارائه فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه برگزار كرد.
این نمایشگاه با مدیریت مركز رشد زیست فناوری دریایی خلیج فارس بوشهر و با همكاری مدیریت اطلاع رسانی و انتشارات دانشگاه، پژوهشكده علوم زیست پزشكی خلیج فارس و كمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی روزهای 20 و 21 آذرماه برگزار شد.
محصولات فناورانه تولید شده توسط شركت های مستقر در مركز رشد، فعالیتهای پژوهشی صورت گرفته و كتاب های جدید منتشر شده توسط اعضای هیئت علمی در یك سال گذشته، ازجمله دستاوردهای پژوهشی و فناوری بود كه در این نمایشگاه رونمایی شد.
مسابقه ایده ها، بازی های فناورانه و برگزاری كافه گفت وگو از برنامه هایی دیگری بود كه در این نمایشگاه به منظور شناسایی و پرورش ایده ها و آشنایی دانشجویان با فضای فناوری و كسب وكار صورت گرفت.
این نمایشگاه مورد استقبال دانشجویان، اعضای هیئت رئیسه، مدیران مراكز تحقیقاتی، روسای دانشكده ها و كاركنان دانشگاه قرار گرفت.
در این بازدید دكتر اكرم فرهادی معاون تحقیقات و فناوری، دكتر مرادعلی فولادوند معاون آموزشی، دكتر حیدر عزیزنژاد معاون توسعه مدیریت و منابع، دكتر یحیی رضایی معاون غذا و دارو و دكتر محسن صحرانورد مشاور اجرایی رییس دانشگاه، دكتر حسن ملكی زاده را همراهی كردند.

لیست شركت های شركت كننده در نمایشگاه:
ردیف نام شركت حوزه فعالیت
1 شركت ایمن اندیشان تن مهر جنوب جلیقه ارگونومی كاهنده فشار در حمل بار
2 واحد فناور نرسی نت اپلیكیشن خدمات پرستاری
3 شركت ویستا پارس ویرا ماسك نانو و دستگاه تصفیه هوا
4 شركت فناوری سبز شورآب لیانده محصولات آرایشی بهداشتی و غذایی غنی شده با جلبك فراسودمند اسپیرولینا

برای كسب اطلاعات بیشتر می توان به سایت توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشكی بوشهر به آدرس ذیل مراجعه كرد.
https://rsah.bpums.ac.ir/Fa/DynPages-9060.htm

در حاشیه این نمایشگاه، در دو روز متوالی كافه گفتگو در فضای باز محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر با موضوعات موفقیت از نگاه فناوری و چگونه از صفر شروع كنیم برگزار شد.
جلسه اول كافه گفت وگو، یكشنبه 20 آذرماه با حضور دكتر منصور ضیائی مدیر ارتباط با صنعت و جامعه و با موضوع موفقیت از نگاه فناوری برگزار شد.
كافه گفت وگوی روز دوم، دوشنبه 21 آذرماه، با موضوع چگونه از صفر شروع كنیم توسط دكتر جاوید اسفندیاری مدیر مركز رشد زیست فناوری دریایی خلیج فارس و مدیرعامل شركت لیانده صورت گرفت.

انتهای پیام/ س.م 1021
منبع خبر:
اخبار علمی
   تاریخ: ۱۶:۰۰ - ۲۲/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳