دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز « پژوهش »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز « پژوهش »

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیام، فرارسیدن 25 آذرماه سالروز « پژوهش » را گرامی داشت و برای همه محققان و پژوهشگران تحت پوشش دانشگاه، آرزوی سلامتی و موفقیت در مسیر سبز تحقیقات كاربردی و رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حسینی به این شرح است:

« به نام خداوند جان و خرد »

با فرارسیدن 25 آذرماه، روز پژوهش و آغاز هفته پژوهش، نقش ارزشمند پژوهشگران در تولید علم و حل مشكلات جامعه یادآوری می شود. نقشی كه در گره گشایی امور سیاستگذاری و برنامه ریزی به اثبات رسیده و تاثیر اجتناب ناپذیر آن در پیشبرد اهداف كشور، بر همگان روشن است.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، خوشبختانه به واسطه فعالیت دانشجویان تحصیلات تكمیلی كه بیش از 60 درصد دانشجویان این دانشگاه را تشكیل می دهند، بر فعالیت های پژوهشی تاكید دارد، همچنان كه از سال های دور، محققان این دانشگاه، همكاری های مشترك تحقیقاتی و مشاركت در اجرای طرح های كشوری را با بخش های مختلف نظام سلامت و سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی، در برنامه خود داشته اند.

در عین حال، افزایش سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی، برقراری ارتباط هر چه بیشتر مراكز تحقیقاتی با گروه های آموزشی و استفاده از ظرفیت كلان دانشجویان تحصیلات تكمیلی در جهت رفع نیازهای پژوهشی و فناوری كشور، می تواند به افزایش تولید شواهد علمی متناسب با نیازهای جامعه كمك كند. فعالیتی كه بسادگی می تواند دشمنان كشورمان را خلع سلاح كرده و خودكفایی و استقلال را به ارمغان بیاورد.

با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و پژوهش و دانشمندان شهید كشورمان كه جان گرانبهای خود را فدای اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی كردند و جرمشان، پژوهشگری و فناوری در عرصه دشمن شكن عدم وابستگی به غرب و شرق، و اعتلای میهن اسلامی بود، و با ارزش گذاری نسبت به خدمات تاثیرگذار همه محققان و پژوهشگران كشورمان بویژه محققان فعال در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آرزوی سلامتی و موفقیت برای این عزیزان در مسیر سبز تحقیقات كاربردی را دارم تا به رفع گوشه ای از مشكلات اقشار آسیب پذیر و جامعه نیازمند كشورمان بیانجامد.

دكتر سیدعلی حسینی

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۲:۰۶ - ۲۴/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۷