دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخشش دو میدانی كاران نابینا و كم بینا در مسابقات كشوری
 
بیرجند- معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: دو میدانی كاران توانمند نابینا و كم بینای خراسان جنوبی در اولین دوره رقابت های داخل سالن قهرمانی كشور خوش درخشیدند.
درخشش دو میدانی كاران نابینا و كم بینا در مسابقات كشوری بیرجند- معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: دو میدانی كاران توانمند نابینا و كم بینای خراسان جنوبی در اولین دوره رقابت های داخل سالن قهرمانی كشور خوش درخشیدند.

شهرام شیخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار كرد: در این دوره از رقابت ها كه به میزبانی مازندران برگزار شد، ابوالفضل تقوی در ماده پرش طول نوجوانان قهرمان شد و مدال طلا این رقابت ها را از آن خود كرد.

به گفته وی، رضا عبدالهی هم در ماده پرش طول مدال برنز این مسابقات را كسب كرد و در پرش طول بزرگسالان هم حجت كوچی در ماده پرش طول پنجم شد.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی افزود: مصطفی صحراگرد در ماده هزار و 500 متر جوانان چهارم و محمد سعید صالحی هم در ماده 60 متر نوجوانان چهارم شد.

شیخانی تصریح كرد: تیم نابینایان و كم بینایان استان با مربیگری محمد رضا نادی مقدم و سرپرستی ابراهیم تقوی در مسابقات قهرمانی كشور نابینایان و كم بینایان شركت كرده بود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۳۹ - ۰۳/۱۰/۱۴۰۱   بازدید: ۱۹۲