دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنگره ملی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان در یزد گشایش یافت
 
یزد- ایرنا- کنگره ملی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان روز سه شنبه در سالن جوادی بیمارستان شهیدصدوقی یزد گشایش یافت.
 کنگره ملی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان در یزد گشایش یافت یزد- ایرنا- کنگره ملی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان روز سه شنبه در سالن جوادی بیمارستان شهیدصدوقی یزد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، دبیر کنگره ملی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان در آیین آغاز به کار این همایش گفت: 73 مقاله به دبیرخانه این همایش ملی واصل شد که اکثریت آنها در قالب پوستر و سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفتند.

حسین اسلامی تازه های اعصاب کودکان، تکامل و اختلالات تکاملی، اپی لپسی و اختلالات تشنجی، اختلالات حرکتی، مباحث نوروژنتیک، نوار مغزی و LTM و مباحث مربوطه، نوار عصب و عضله، اختلالات خواب و اعصاب نوزادان را محورهای این کنگره بیان کرد.

وی با بیان برگزاری پنل های تخصصی برای 2 موضوع بیماری صرع و بیماری های عصب - عضله در این کنگره افزود: این کنگره به مدت چهار روز برگزار می شود که متخصصان کودک ، جراحان مغز ، متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی ، ژنتیک پزشکی و روانپزشکان کودک و نوجوان از سراسر کشور در آن حضور دارند.

اسلامی هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در زمینه بیماری های مغز و اعصاب کودکان بیان کرد و افزود: یزد از استان های فعال کشور در زمینه تخصص اعصاب کودکان و نوجوانان است.

این کنگره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد و انجمن علمی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران در حال برگزاری است.
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۳۱ - ۲۰/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۴