دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

از خدمات کارشناسان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، قدردانی شد
 
طی مراسمی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

از خدمات کارشناسان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، قدردانی شد

کارشناسان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، طی مراسمی با حضور رئیس، معاونان آموزشی و بین الملل و مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مورد تقدیر قرار گرفتند و " المیرا حسینی " به عنوان کارمند نمونه معاونت آموزشی دانشگاه معرفی شد.

به گزارش وبدای دانشگاه، دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم، ضمن بیان خاطراتی از دوران دانشجویی خودشان، از عملکرد و برخورد مناسب و خوب یکی از کارشناسان بخش آموزش دانشگاه در آن دوران یاد کرد که برخورد مناسب و راهنمایی های ایشان، کمک بزرگی در رفع مشکلات آموزشی دانشجویان داشت.

در ادامه، دکتر حمیدرضا خرم خورشید معاون آموزشی دانشگاه، به اهمیت و جایگاه آموزش در مجموعه فعالیت های دانشگاه اشاره کرد و به بحث تکریم ارباب رجوع، بویژه دانشجویان که در اولویت این بحث قرار دارند، پرداخت.

وی، با مقایسه ای میان امتیازات آموزشی در ایران و برخی کشورهای دنیا، بر نقش همکاران در جایگاه آموزش و رسالت آنان در عملکرد دانشجویان و نهایتا در عملکرد دانشگاه، تاکید داشت و همکاران را به همدلی و وحدت رویه در امور آموزشی توصیه کرد.

دکتر سعید فطوره چی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز طی سخنان کوتاهی در این مراسم، از زحمات و خدمات همه کارشناسان بخش آموزش تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم، ضمن معرفی " المیرا حسینی " به عنوان کارمند نمونه معاونت آموزشی دانشگاه، با اعطای لوح و هدیه، از خدمات ارزشمند ایشان قدردانی شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نصیری - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۵:۴۱ - ۲۳/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۸۹