دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

درمانگاه دانشگاه، درصدد توسعه ارائه خدمات تخصصی به کارکنان و دانشجویان است
 
مدیر پرستاری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

درمانگاه دانشگاه، درصدد توسعه ارائه خدمات تخصصی به کارکنان و دانشجویان است

مدیر پرستاری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در خصوص درمانگاه مرحومه دکتر وامقی، گفت: این درمانگاه، درصدد توسعه ارائه خدمات تخصصی به کارکنان و دانشجویان دانشگاه و افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت است.

درمانگاه مرحومه دکتر روشنک وامقی، در تاریخ 23 مهر ماه سال 1401، با مجوز هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و توسط معاونت درمان و توانبخشی دانشگاه، در محوطه این دانشگاه راه اندازی شد.

دکتر امین اجلی درباره فعالیت این درمانگاه که خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ارائه می دهد، به خبرنگار وبدای دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به نیاز همکاران در ستاد دانشگاه به خدمات بهداشتی و درمانی، درمانگاه دکتر وامقی با هدف ارائه خدمات پزشکی و پرستاری تاسیس شد تا همکاران و دانشجویان بتوانند از این خدمات به سهولت بهره مند گردند و همچنین با ارائه خدمات غربالگری و پیشگیری، از بروز بسیاری از مشکلات جسمی اهالی دانشگاه جلوگیری شود.

وی در خصوص عملکرد درمانگاه دانشگاه از اول مهر تا پایان اسفند 1401، گفت: طی شش ماه سال گذشته، 335 دانشجو و 952 کارمند به درمانگاه دکتر وامقی مراجعه کردند و از خدمات پزشکی و پرستاری این درمانگاه بهره مند شدند.

دکتر اجلی، این خدمات را شامل 79 ویزیت متخصصان، 619 ویزیت پزشک عمومی، 1287 ویزیت پرستاری، 190ویزیت غربالگری و 236 مورد واکسیناسیون، ذکر کرد.

مدیر خدمات پرستاری دانشگاه در ادامه، ارائه خدمات سرپایی (تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، دارودرمانی و ...، راه اندازی سامانه شفا و نسخه نویسی الکترونیکی، خرید داروها و تجهیزات مورد نیاز و ارائه خدمات کارورزی جهت آموزش حضوری دانشجویان و کارآموزان را از مهم ترین فعالیت های این درمانگاه طی ماه های گذشته عنوان کرد.

دکتر اجلی در خصوص مهم ترین برنامه های درمانگاه در سال جاری نیز گفت: درصدد تجهیز اتاق ویزیت، برنامه ریزی و هماهنگی برای انجام ویزیت توسط پزشکان متخصص که تاکنون در برنامه نبودند، برنامه ریزی و هماهنگی برای ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی، تمهیدات لازم برای اتصال به سیستم داخلی بیمارستان رفیده و استفاده از داروخانه و آزمایشگاه آن بیمارستان هستیم و در این راستا گام هایی برداشتیم که امیدواریم بزودی خبرهای خوبی را به همکاران دانشگاه بدهیم.

وی در پایان این گفت وگو افزود: خوشبختانه فعالیت درمانگاه مورد استقبال خانواده دانشگاه قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در ارتقای سلامت دانشگاهیان گام برداریم .

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور

   تاریخ: ۰۲:۳۷ - ۲۵/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۵