دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جلسه هیات رئیسه برگزار شد
 
جلسه هیات رئیسه برگزار شد

جلسه هیات رئیسه، امروز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور معاونین دانشگاه برگزار شد .

به گزارش دکتر سید علی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در جلسه هیات رئیسه، گفت: در خردادماه وقایع مهمی نظیر آزادسازی خرمشهر و ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت ا... را در سطح تهران و کشور شاهد هستیم و ما نیز در دانشگاه، برنامه های خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه برنامه های متنوع و پرنشاطی برای دانشجویان در این هفته در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اهمیت خوابگاه های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان که اثر مهم و به سزایی در علم آموزی و نیز شکل گیری رفتارهای اجتماعی دارد، در این هفته شاهد بازدید جمعی از معاونین دانشگاه به خوابگاه های دانشجویی هستیم.

دکتر حسینی اظهارداشت: دیدار معاونین دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی و تعامل با دانشجویان به منظور تمرکز و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات خوابگاه های دانشجویی، ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد فضای نشاط و شادکامی در بین دانشجویان انجام شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان دختر
تحصیلات تکمیلی، در خوابگاه دانشجویی حضرت زینب سلام ا... مستقر هستند
طی بازدید از این خوابگاه و سایر خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ،ملاقات صمیمانه ای بین مسئولان دانشگاه ودانشجویان خوابگاهی شکل گرفت و دانشجویان از نزدیک مسائل و مشکلات آموزشی و مساِئل مربوط به خوابگاه را مطرح نمودند.

وی با اشاره به حضور خود در خوابگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این بازدید، خواستار طراحی تکالیف درسی دانشجویان از سوی گروه های آموزشی شدند و امیدواریم بمنظور بهره مندی هرچه بیشتر دانشجویان از اوقات فراغت، شاهد طراحی تکالیف درسی از سوی گروه های آموزشی مختلف، برای دانشجویان باشیم.

دکتر حسینی در ادامه از از توسعه فضای فیزیکی مرکز مشاوره دانشگاه خبر داد.

وی خواستار موضوع ساماندهی نیروی انسانی و معرفی نمایندگانی از سوی معاونت در راستای این ساماندهی شد .

موضوع درآمدزایی و مدیریت بهینه در مصرف را دنبال می کنیم

در این نشست دکتر مهرداد فرخی، معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه در خصوص برنامه های این معاونت در سال 1402 گفت: در معاونت توسعه حوزه های گوناگونی فعالیت می کنند، در حوزه مدیریت منابع انسانی درصدد تامین منابع انسانی بخش مورد نیاز مراکز درمانی با تکیه بر کارآمدی و بهره وری مجموعه هستیم.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت اعتبارات دانشگاه،وضعیت پروژه های یافت آباد،مرکز توانبخشی ایثار و مرکز توانبخشی اخوان ارائه کرد و از راه اندازی مرکز رشد، خبر داد.

دکتر فرخی از تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر خبر داد.
وی گفت: درصددیم بمنظور آگاهی از امور حقوقی برای مدیران، کارگاه آموزشی طراحی کنیم.

دکتر فرخی افزود : در سال جاری در حال تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی برخی از ابنیه ساختمانی دانشگاه هستیم

معاون منابع انسانی دانشگاه افرود: در سال جاری در بحث مدیریت مالی و بودجه، موضوع درآمدزایی و مدیریت بهینه در مصرف منابع را دنبال می کنیم.

دکتر فرخی، الکترونیکی کردن گواهی کارکرد پرسنل و تصویب تشکیلات جدید دانشگاه در حوزه ستاد، پژوهشکده اجتماعی و مراکز تحقیقاتی را از دیگر فعالیت های سال جاری این معاونت دانست .

دکتر حمیدرضا خرم خورشید معاون آموزشی دانشگاه در خصوص برگزاری دوره های بازآموزی توانبخشی گفت: دوره های آموزش مجازی با همکاری دانشگاه های هوشمند وزارت بهداشت در حال برنامه ریزی است و هر دوره 8 ساعت است که در پایان این دوره به شرکت کنندگان از خواهد شد.

دکتر خرم خورشید در ادامه افزود: راه اندازی دو رشته بهداشت مدارس ویژه مقطع کارشناسی و رشته تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت(SDH) در مقطع ارشد در هیات رئیسه مصوب شده و به شورای دانشگاه نیز ارسال می شود تا به وزارتخانه برسد و امیدواریم با موافقت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی شاهد راه اندازی آن در دانشگاه باشیم.

در این نشست با توجه به خدمات بیمارستان توانبخشی رفیده و نیاز جامعه به خدمات توانبخشی، موضوع راه اندازی رشته دستیاری طب فیزیکی و توانبخشی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر فریدون لایقی معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز ضمن گزارشی از فعالیت های بیمارستان توانبخشی رفیده، گزارشی از نحوه پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان های توانبخشی رفیده و بیمارستان روانپزشکی رازی ارائه نمود و خواستار تامین منابع انسانی برای مراکز درمانی شد.

گفتنی است بعد از جلسه هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از معاونین دانشگاه از مرکز مشاوره دانشجویی بازدید نمودند.



تهیه و تنظیم خبر : گلرخ

عکس : دخیلی
   تاریخ: ۱۵:۳۵ - ۰۱/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۲