دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازدید سرزده رئیس دانشگاه از بیمارستان توانبخشی رفیده
 
بازدید سرزده رئیس دانشگاه از بیمارستان توانبخشی رفیده

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از بیمارستان توانبخشی رفیده به صورت سر زده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، به نقل از روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به همراه دکتر اکبر میرجانی اقدم مشاور رئیس دانشگاه و رئیس دفتر حوزه ریاست ، با حضور در بخش های بستری بیمارستان توانبخشی رفیده، ضمن عیادت از بیماران این بخش با تنی چند از همراهان بیماران و کادر پرستاری و درمانی به گفتگو پرداخت.

وی، بازدید از این مرکز درمانی را بهانه ای برای پیگیری حل مشکلات بیماران و ارائه کنندگان خدمات و به ویژه پرستاران عنوان کرد و از خدمات شبانه روزی پزشکان ، پرستاران و کارکنان بیمارستان و خدمت رسانی بی وقفه آنان به جامعه هدف تشکر نمود .

در این بازدید مسئولین بیمارستان و پرستاران از توجه مسئولین به حوزه توانبخشی، تشکر نمودند و مقرر شد تا چالش های موجود برای پیگیری به معاونت درمان دانشگاه ارسال شود .

بیمارستان توانبخشی "رفیده "، تنها بیمارستان توانبخشی کشور است که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، انواع خدمات تخصصی توانبخشی را در دو فاز سرپایی و بستری، به بیماران و توانخواهان ارائه می دهد و " نورولوژی، جراحی، سکته مغزی، کودکان، آسیب های مغزی و نخاعی " ، بخش های بستری این بیمارستان را تشکیل می دهند.



تهیه و تنظیم خبر : زنگنه/ گلرخ
   تاریخ: ۱۰:۵۶ - ۰۶/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۸